Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
rentgen
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaPokazuje całą talię przeciwnika.
szperacz
altarboy
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Co rundę pokazuje karty znajdujące sie aktualnia na rece przeciwnika.
wizjer
altarboy
012Wymagana szkołaWymagana szkołaPokazuje czary aktualnie znajdujące sie na ręce przeciwnika.
laska technologa
altarboy
112Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPoziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej.
turbulencje
*
40Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje obrażenia równe wartościom ataków które ustawił. Tracisz wytrzymałośc równa sumie wartości tych atakow.
skażenie
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik traci 3 * Szkoła wytrzymałości i życia, Ty tracisz 2 * Szkoła wytrzymałości i życia.
laser
xzar
318Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi 15 obrażeń.
silnik rkietowy
tom_ash
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Do końca pojedynku masz incjatywę, przeciwnik do końca pojedynku ma 15 sekund na wykonanie ruchu.
koprocesor
macgwadky
324Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron.
wyładowanie łańcuchowe
arch_plagia
330Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia.
zwarcie
arch_plagia
320Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia.
wynalazca
arch_plagia
224Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje Szkoła koncentracji, tracisz Szkoła wytrzymałości.
bomba atomowa
arch_plagia
636Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia.
techniczna bariera
wir333
224Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Ustawia 1 obronę na przeciwną do ataków przeciwnika.
zmęczenie
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024