perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
czarny kot panbartek | 4 | 15 | Umagicznienie. Przeciwnik nie trafia jednym atakiem. Twoja postać dostaje tyle punktów życia ile przeciwnik by zadal tym nie trafionym atakiem. | |
zamarzanie bruno0 | 5 | 24 | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje 1 punkt koncentracji mniej za każdą rundę działania czaru. | |
nieczystość bruno0 | 3 | 15 | Przeciwnik otrzymuje obrażenia równe X * 2 * poziom podstawowej szkoły postaci przeciwnika. X - suma poziomów szkół które nie są szkołą podstawową postaci przeciwnika. Nie działa na postacie z Kamieniem Filozoficznym. | |
piwko bruno0 | 2 | 4 | Dowolna | Twoja postać odzyskuje 15 punktów życia i wytrzymałości. Do końca pojedynku otrzymujesz 1 punkt koncentracji mniej. |
krwiożercza obsesja evraght | 3 | 24 | W każdej rundzie tracisz 3 * życia, a twój atak fizyczny wzrasta o 2 * | |
taniec śmierci dwaarf | 3 | 12 | Dodaje 4 do ataku fizycznego i magicznego. Postać traci 10 punktów życia. | |
pole bitewne oplx | 4 | 12 | Dowolna | Umagicznienie. Postacie otrzymują X punktów koncentracji. X - Suma poziomów wszystkich szkół. |
cmentarna hiena oplx | 4 | 20 | Każdy trafiony atak przeciwnika zadaje mu 2 * obrażeń. | |
hordy piekielne pooead | 6 | 32 | Jeśli twoja postać zadała w poprzedniej rundzie więcej niż 25 ran, postać przeciwnika otrzymuje 30 ran. | |
koszmarny sen pooead | 4 | 32 | Umagicznienie. Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia. | |
przyjaciel yosi | 0 | 8 | Dowolna | Dostajesz 1 punkt koncentracji. |
wieczne potępienie bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Dodaje do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * życia i wytrzymałości. | |
otrucie * | 4 | 18 | Przeciwik traci co rundę 1 ataku fizycznego i magicznego. | |
elixir śmierci * | 5 | 32 | Umagicznienie. Interwencja. Przeciwnik traci 5 * życia. | |
potęga spokoju thangor | 4 | 24 | Dowolna | Postać przeciwnika ma inicjatywę. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |