perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
virus arch_plagia | 3 | 1 | Interwencja. Umagicznienie. Obniża statystyki bojowe przeciwnika o . Koszt wzrasta o 8 * wytrzymałości. | |
sniper arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Każdy twój udany atak zadaje dodatkowo 2 * obrażeń. | |
zabójczy wzrok cortez | 4 | 32 | Jeżeli przeciwnik w tej rundzie będzie miał ataki i obrony takie same (wszystkie ataki magiczne wszystkie obrony magiczne lub wszystkie ataki fizyczne i wszystkie obrony fizyczne) jego punkty życia spadają do 0. | |
skóra z żelaza ziela | 5 | 36 | Umagicznienie. Każdy nieudany atak przeciwnika pozbawia go 4 punktów życia, udany 6 a twoj udany atak pozbawia 8. | |
mroczny wojownik ziela | 4 | 30 | Każdy atak którym trafi przeciwnik obniza każda jego statystykę o 1, a twoją podwyższa o 3. Dziala do końca walki. | |
siła byka ziela | 3 | 18 | Twoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie. | |
stan medytacji farna | 5 | 0 | Twoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * punktów wytrzymałości. | |
zderzenie myśli elow | 3 | 24 | Jesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary. | |
bomba antymaterii farna | 5 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia. | |
siła wampiryzmu janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami. | |
nieumarły sługa janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* * podwyzszenie ataku życi. | |
rdza deezmo | 2 | 8 | Umagicznienie. Atak fizyczny przeciwnika maleje o 1 w każdej turze. | |
podkręcony procesor koki | 3 | 16 | Umagicznienie. Statystyki postaci rosną o 2 co rundę przy czym w ostatniej rundzie spadaja do 0. | |
amfetamina gilbercik | 4 | 16 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzężenie: Postać otrzymuje dodatkowe punktów koncentracji. Traci 3 x punktów wytrzymałości. | |
kofeina gilbercik | 3 | 5 | Postać otrzymuje 10 x . Obie obrony zostają obniżone o | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |