perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ciężka zbroja finwe | 2 | 6 | Twoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe. | |
materializacja mocy finwe | 3 | w opisie | Koszt w wytrzymałości czaru wynosi 8 * Zadaje atak magiczny + obrona magiczna ran przeciwnikowi. | |
petarda finwe | 2 | 6 | Zadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany. | |
kleszcze comodo | 2 | 8 | W następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły. | |
geniusz comodo | 3 | 15 | Umagicznienie. Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii. | |
szczyt techniki comodo | 4 | 20 | Umagicznienie. Zamiast jednego z ataków magicnzego lub fizycznego postać atakuje atakiem technologicznym. Atak i obrona technologiczna obu postaci są równe poziomowi ich szkoł technoligii. | |
mgła zdrady ventr | 2 | 8 | Jeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają. | |
skowyt duszy ventr | 1 | 12 | Obie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero. | |
piekące słońce ventr | 3 | 24 | Nie zadajesz obrażeń w tej rundzie. Jeśli przeciwnik nie trafi wszystkimi atakami jego punkty życia spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie. | |
walka na ślepo ventr | 3 | 6 | Podnosi statystyki bojowe gracza o 1. Wszystkie wybory ataków i obron obu graczy są losowe. | |
przyprawa ventr | 2 | 8 | Umagicznienie. Każdy udany atak (twój lub przeciwnika) dodaje ci 1 punkt wytrzymałości. | |
equilibrium ventr | 2 | 10 | x | Statystyki ataku obu gracze są zmniejszone o 3. Postać która nie zada obrażeń atakami w tej rundzie przegrywa. Jeśli obaj gracze nie zadadzą obrażeń walka trwa nadal. |
materia w proch ventr | 1 | 6 | Jeśli przeciwnik nie trafi jednym atakiem otrzymuje 8 ran. | |
subatomowy rozłam ventr | 3 | 12 | Jeśli przeciwnik nie trafi dwoma atakami dostaje 15 ran. | |
eksplozja esencji ventr | 4 | 16 | Dowolna | Obie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |