Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ciężka zbroja
finwe
26Wymagana szkołaTwoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe.
materializacja mocy
finwe
3w opisieWymagana szkołaKoszt w wytrzymałości czaru wynosi 8 * Szkoła
Zadaje atak magiczny + obrona magiczna ran przeciwnikowi.
petarda
finwe
26Wymagana szkołaZadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany.
kleszcze
comodo
28Wymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły.
geniusz
comodo
315Wymagana szkołaUmagicznienie.
Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii.
szczyt techniki
comodo
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zamiast jednego z ataków magicnzego lub fizycznego postać atakuje atakiem technologicznym. Atak i obrona technologiczna obu postaci są równe poziomowi ich szkoł technoligii.
mgła zdrady
ventr
28Wymagana szkołaWymagana szkołaJeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają.
skowyt duszy
ventr
112Wymagana szkołaObie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero.
piekące słońce
ventr
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaNie zadajesz obrażeń w tej rundzie. Jeśli przeciwnik nie trafi wszystkimi atakami jego punkty życia spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie.
walka na ślepo
ventr
36Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi statystyki bojowe gracza o 1. Wszystkie wybory ataków i obron obu graczy są losowe.
przyprawa
ventr
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak (twój lub przeciwnika) dodaje ci 1 punkt wytrzymałości.
equilibrium
ventr
210xStatystyki ataku obu gracze są zmniejszone o 3. Postać która nie zada obrażeń atakami w tej rundzie przegrywa. Jeśli obaj gracze nie zadadzą obrażeń walka trwa nadal.
materia w proch
ventr
16Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi jednym atakiem otrzymuje 8 ran.
subatomowy rozłam
ventr
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi dwoma atakami dostaje 15 ran.
eksplozja esencji
ventr
416DowolnaObie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024