perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
błogosławiony cios tavit | 4 | 30 | Interwencja. Jeśli gracz ma maksymalną liczbę punktów życia, punkty życia przeciwnika spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie. | |
wizerunek diabła kimilo | 2 | 12 | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi. | |
lustro wytrzymałości tavit | 3 | 30 | Udany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika. | |
wynalazca arch_plagia | 2 | 24 | Umagicznienie. Dodaje koncentracji, tracisz wytrzymałości. | |
fizyczna konfrontacja arch_plagia | 3 | 24 | Zmniejsza statystyki magiczne obu postaci o rzucającego, zwiększa statystyki fizyczne obu postaci o rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera. | |
magiczna konfrontacja arch_plagia | 3 | 24 | Zmniejsza statystyki fizyczne obu postaci o rzucającego, zwiększa statystyki magiczne obu postaci o rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera. | |
krucjata arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Każdy udany atak przywraca życia. Każdy udany blok przywraca wytrzymałości. | |
bomba atomowa arch_plagia | 6 | 36 | Interwencja. Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia. | |
magiczne wyciszenie ossama | 4 | 24 | Czar zadaje 5 * + liczba pozostałych punktów koncentracji * obrażeń. Tracisz wszystkie posiadane punkty koncentracji. | |
wytrącenie czary altarboy | 4 | 16 | Przeciwzaklęcie. Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę. | |
pokojowy gest tomek1919 | 2 | 10 | Ustawia wybory obron przeciwnika na równe twoim atakom. | |
nadmiar esencji tomek1919 | 3 | 15 | Interwencja. Umagicznienie. Postać przeciwnika traci koncentracji i 5 * wytrzymałości za każdy czar użyty więcej niż jeden raz. | |
pijany marynarz ripsento | 5 | 24 | W tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości. | |
mistrz bólu altarboy | 3 | 12 | Udany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś). | |
szermierz natchniony altarboy | 2 | 10 | Umagicznnienie. pierwszych udanych ataków kosztuje 0 wytrzymałości. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |