Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
błogosławiony cios
tavit
430Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Jeśli gracz ma maksymalną liczbę punktów życia, punkty życia przeciwnika spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie.
wizerunek diabła
kimilo
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi.
lustro wytrzymałości
tavit
330Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUdany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika.
wynalazca
arch_plagia
224Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje Szkoła koncentracji, tracisz Szkoła wytrzymałości.
fizyczna konfrontacja
arch_plagia
324Wymagana szkołaZmniejsza statystyki magiczne obu postaci o Szkoła rzucającego, zwiększa statystyki fizyczne obu postaci o Szkoła rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera.
magiczna konfrontacja
arch_plagia
324Wymagana szkołaZmniejsza statystyki fizyczne obu postaci o Szkoła rzucającego, zwiększa statystyki magiczne obu postaci o Szkoła rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera.
krucjata
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak przywraca Szkoła życia. Każdy udany blok przywraca Szkoła wytrzymałości.
bomba atomowa
arch_plagia
636Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia.
magiczne wyciszenie
ossama
424Wymagana szkołaWymagana szkołaCzar zadaje 5 * Szkoła + liczba pozostałych punktów koncentracji * Szkoła obrażeń. Tracisz wszystkie posiadane punkty koncentracji.
wytrącenie czary
altarboy
416Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwzaklęcie.
Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę.
pokojowy gest
tomek1919
210Wymagana szkołaWymagana szkołaUstawia wybory obron przeciwnika na równe twoim atakom.
nadmiar esencji
tomek1919
315Wymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Postać przeciwnika traci Szkoła koncentracji i 5 *Szkoła wytrzymałości za każdy czar użyty więcej niż jeden raz.
pijany marynarz
ripsento
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości.
mistrz bólu
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaUdany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś).
szermierz natchniony
altarboy
210Wymagana szkołaUmagicznnienie. Szkoła pierwszych udanych ataków kosztuje 0 wytrzymałości.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024