perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
lustro wytrzymałości oranz | 3 | 24 | ![]() ![]() | Interwencja. Za każdy udany atak przeciwnika gracz otrzymuje wytrzymałość równą punktom wytrzymałości jaką stracił przeciwnik za atak. |
lustro koncentracji oranz | 4 | 12 | ![]() | W następnej rundzie punkty koncentracji są zwiększane o ilość niewykorzystanych punktów koncentracji przez przeciwnika. |
wzmocnienie zaklęć oranz | 5 | 24 | ![]() ![]() | Interwencja. Czary rzucone w następnej rundzie (Twoje jak i przeciwnika) staja sie umagicznieniami. Nie dotyczy interwencji. Koszt rzuconego czaru ponoszony jest co rundę. |
niewiara w magię keroth | 1 | 8 | ![]() ![]() | Jeżeli przeciwnik wykona 3 udane ataki magiczne w tej rundzie i ataki te nie zmniejszą twojego życia poniżej zera, stracone punkty zycia pod koniec rundy są zwrócone. |
ciągła obrona keroth | 2 | 8 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Działa od kolejnej rundy. Dodaje 1 do obrony fizycznej za każdy wybrany atak fizyczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie i 1 do obrony magicznej za każdy wybrany atak magiczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie. Punkty te naliczane sa od nowa co rundę. |
finalny cios keroth | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Zadaje 20 obrażeń przeciwnikowi. Jeżeli po rzuceniu tego czaru jego życie jest poniżej 0, przeciwnik nie zadaje obrazeń w tej rundzie. |
dekoncentrujący cios tavit | 2 | 20 | ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik rzuci w tej rundzie czar, traci 2 * koncentrację potrzebną do jego rzucenia. |
koprocesor macgwadky | 3 | 24 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron. |
wyrwanie esencji tavit | 3 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie. |
restart oplx | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Przywraca życie i wytrzymałość straconą w poprzedniej rundzie. |
rezystancja mackgwadky | 2 | 18 | Dowolna | Obrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę. |
wyładowanie łańcuchowe arch_plagia | 3 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia. |
zwarcie arch_plagia | 3 | 20 | ![]() ![]() | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia. |
generał arch_plagia | 6 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Umagicznienie. Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości. |
pole bitwy arch_plagia | 7 | 45 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika). |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |