Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
lustro wytrzymałości
oranz
324Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Za każdy udany atak przeciwnika gracz otrzymuje wytrzymałość równą punktom wytrzymałości jaką stracił przeciwnik za atak.
lustro koncentracji
oranz
412Wymagana szkołaW następnej rundzie punkty koncentracji są zwiększane o ilość niewykorzystanych punktów koncentracji przez przeciwnika.
wzmocnienie zaklęć
oranz
524Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Czary rzucone w następnej rundzie (Twoje jak i przeciwnika) staja sie umagicznieniami. Nie dotyczy interwencji. Koszt rzuconego czaru ponoszony jest co rundę.
niewiara w magię
keroth
18Wymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik wykona 3 udane ataki magiczne w tej rundzie i ataki te nie zmniejszą twojego życia poniżej zera, stracone punkty zycia pod koniec rundy są zwrócone.
ciągła obrona
keroth
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Działa od kolejnej rundy. Dodaje 1 do obrony fizycznej za każdy wybrany atak fizyczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie i 1 do obrony magicznej za każdy wybrany atak magiczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie. Punkty te naliczane sa od nowa co rundę.
finalny cios
keroth
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 20 obrażeń przeciwnikowi. Jeżeli po rzuceniu tego czaru jego życie jest poniżej 0, przeciwnik nie zadaje obrazeń w tej rundzie.
dekoncentrujący cios
tavit
220Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik rzuci w tej rundzie czar, traci 2 * koncentrację potrzebną do jego rzucenia.
koprocesor
macgwadky
324Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron.
wyrwanie esencji
tavit
320Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie.
restart
oplx
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzywraca życie i wytrzymałość straconą w poprzedniej rundzie.
rezystancja
mackgwadky
218DowolnaObrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę.
wyładowanie łańcuchowe
arch_plagia
330Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia.
zwarcie
arch_plagia
320Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia.
generał
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości.
pole bitwy
arch_plagia
745Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika).
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024