perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
lustro wytrzymałości oranz | 3 | 24 | Interwencja. Za każdy udany atak przeciwnika gracz otrzymuje wytrzymałość równą punktom wytrzymałości jaką stracił przeciwnik za atak. | |
lustro koncentracji oranz | 4 | 12 | W następnej rundzie punkty koncentracji są zwiększane o ilość niewykorzystanych punktów koncentracji przez przeciwnika. | |
wzmocnienie zaklęć oranz | 5 | 24 | Interwencja. Czary rzucone w następnej rundzie (Twoje jak i przeciwnika) staja sie umagicznieniami. Nie dotyczy interwencji. Koszt rzuconego czaru ponoszony jest co rundę. | |
niewiara w magię keroth | 1 | 8 | Jeżeli przeciwnik wykona 3 udane ataki magiczne w tej rundzie i ataki te nie zmniejszą twojego życia poniżej zera, stracone punkty zycia pod koniec rundy są zwrócone. | |
ciągła obrona keroth | 2 | 8 | Umagicznienie. Działa od kolejnej rundy. Dodaje 1 do obrony fizycznej za każdy wybrany atak fizyczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie i 1 do obrony magicznej za każdy wybrany atak magiczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie. Punkty te naliczane sa od nowa co rundę. | |
finalny cios keroth | 3 | 24 | Zadaje 20 obrażeń przeciwnikowi. Jeżeli po rzuceniu tego czaru jego życie jest poniżej 0, przeciwnik nie zadaje obrazeń w tej rundzie. | |
dekoncentrujący cios tavit | 2 | 20 | Jeśli przeciwnik rzuci w tej rundzie czar, traci 2 * koncentrację potrzebną do jego rzucenia. | |
koprocesor macgwadky | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron. | |
wyrwanie esencji tavit | 3 | 20 | Jeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie. | |
restart oplx | 4 | 24 | Przywraca życie i wytrzymałość straconą w poprzedniej rundzie. | |
rezystancja mackgwadky | 2 | 18 | Dowolna | Obrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę. |
wyładowanie łańcuchowe arch_plagia | 3 | 30 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia. | |
zwarcie arch_plagia | 3 | 20 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia. | |
generał arch_plagia | 6 | 24 | Interwencja. Umagicznienie. Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości. | |
pole bitwy arch_plagia | 7 | 45 | Interwencja. W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika). | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |