Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ukojenie bólu
*
26Wymagana szkołaLeczy 5 ran.
elixir śmierci
*
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Przeciwnik traci 5 * Szkoła życia.
prosta obrona
*
314Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki przeciwnika obniżają się o 3. W następnej rundzie dostajesz 2 puntky koncerki mniej. Nie działa w piątej rundzie.
turbulencje
*
40Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje obrażenia równe wartościom ataków które ustawił. Tracisz wytrzymałośc równa sumie wartości tych atakow.
potęga spokoju
thangor
424DowolnaPostać przeciwnika ma inicjatywę.
potęga szybkości
thangor
424DowolnaTwoja postać ma inicjatywę.
przebicie magii
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Obniża obronę magiczną przeciwnika o Szkoła, ilość Twoich udanych ataków magicznych w tej turze jest równa ilości tur przez które przeciwnik nie może rzucać antyczarów.
intuicja
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Każdy Twój udany atak lub obrona dodaje twojej postaci Szkoła - 1 koncentracji.
skażenie
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik traci 3 * Szkoła wytrzymałości i życia, Ty tracisz 2 * Szkoła wytrzymałości i życia.
teleport
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaTrzeci atak przeciwnika nie trafia.
ognisty miecz
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Każdy twój udany atak zadaje dodtkowe 2 * Szkoła obrażeń.
laser
xzar
318Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi 15 obrażeń.
bułka
oplx
20DowolnaInterwencja.
Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości.
silnik rkietowy
tom_ash
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Do końca pojedynku masz incjatywę, przeciwnik do końca pojedynku ma 15 sekund na wykonanie ruchu.
lustro siły
oranz
212Wymagana szkołaZa każdy udany atak przeciwnika gracz dostaje +1 do ataku fizycznego w następnej rundzie.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024