perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
koszmarny sen pooead | 4 | 32 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia. |
zwiększone morale oscar11 | 3 | 16 | ![]() ![]() | Za każdy nieudany atak przeciwnika, w następnej rundzie zwięsza się twój odpowiedni atak o 2, a odpowiedni atak przeciwnika zmniejsza się o 1. |
pół sen oscar11 | 2 | 1 | ![]() ![]() | Ataki twojej postaci są równe 0, odzyskujesz 25 wytrzymałości. |
pomoc matki natury oscar11 | 2 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Jeżeli przeciwnik trafi wszystkimi atakami to twoje zycie powraca do poziomu sprzed walki. |
cierpienie oscar11 | 2 | 24 | ![]() ![]() | Za każdy udany atak przeciwnika dostajesz 2 punkty koncentracji. |
wymiana ciosów II oscar11 | 2 | 8 | ![]() | Jeśli pierwszy magiczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak fizyczny trafia. |
wumiana ciosów I oscar11 | 2 | 8 | ![]() | Jeśli pierwszy fizyczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak magiczny trafia. |
przyjaciel yosi | 0 | 8 | Dowolna | Dostajesz 1 punkt koncentracji. |
replay tavit | 5 | 32 | ![]() ![]() ![]() | Cała poprzednia runda (ustawienia ataków, obron i rzucone czary) zostaje powtórzona. |
deja vu bruno0 | 2 | 15 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W następnej rundzie przeciwnik rzuca taki sam czar jak w tej. |
atleta altarboy | 3 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. W każdej rundzie działania czaru możesz zmienić jedną obrone lub atak, nie tracąc punktu koncetracji. |
wieczne potępienie bruno0 | 2 | 10 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Dodaje ![]() ![]() |
laska technologa altarboy | 1 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Poziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej. |
ostatnia deska altarboy | 2 | 0 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli masz 0 punktów wytrzymałości, ataki obu postacie rosną o 2 * ![]() |
wykorzystanie sytuacji bruno0 | 1 | 20 | ![]() ![]() | Za każdy punkt koncentracji, jaki przeciwnik zużył do rzucenia czaru otrzymuje 5 punktów obrażeń. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |