perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
koszmarny sen pooead | 4 | 32 | Umagicznienie. Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia. | |
zwiększone morale oscar11 | 3 | 16 | Za każdy nieudany atak przeciwnika, w następnej rundzie zwięsza się twój odpowiedni atak o 2, a odpowiedni atak przeciwnika zmniejsza się o 1. | |
pół sen oscar11 | 2 | 1 | Ataki twojej postaci są równe 0, odzyskujesz 25 wytrzymałości. | |
pomoc matki natury oscar11 | 2 | 24 | Jeżeli przeciwnik trafi wszystkimi atakami to twoje zycie powraca do poziomu sprzed walki. | |
cierpienie oscar11 | 2 | 24 | Za każdy udany atak przeciwnika dostajesz 2 punkty koncentracji. | |
wymiana ciosów II oscar11 | 2 | 8 | Jeśli pierwszy magiczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak fizyczny trafia. | |
wumiana ciosów I oscar11 | 2 | 8 | Jeśli pierwszy fizyczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak magiczny trafia. | |
przyjaciel yosi | 0 | 8 | Dowolna | Dostajesz 1 punkt koncentracji. |
replay tavit | 5 | 32 | Cała poprzednia runda (ustawienia ataków, obron i rzucone czary) zostaje powtórzona. | |
deja vu bruno0 | 2 | 15 | Interwencja. W następnej rundzie przeciwnik rzuca taki sam czar jak w tej. | |
atleta altarboy | 3 | 12 | Umagicznienie. W każdej rundzie działania czaru możesz zmienić jedną obrone lub atak, nie tracąc punktu koncetracji. | |
wieczne potępienie bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Dodaje do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * życia i wytrzymałości. | |
laska technologa altarboy | 1 | 12 | Poziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej. | |
ostatnia deska altarboy | 2 | 0 | Jeśli masz 0 punktów wytrzymałości, ataki obu postacie rosną o 2 * | |
wykorzystanie sytuacji bruno0 | 1 | 20 | Za każdy punkt koncentracji, jaki przeciwnik zużył do rzucenia czaru otrzymuje 5 punktów obrażeń. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |