Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
koszmarny sen
pooead
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia.
zwiększone morale
oscar11
316Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy nieudany atak przeciwnika, w następnej rundzie zwięsza się twój odpowiedni atak o 2, a odpowiedni atak przeciwnika zmniejsza się o 1.
pół sen
oscar11
21Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki twojej postaci są równe 0, odzyskujesz 25 wytrzymałości.
pomoc matki natury
oscar11
224Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik trafi wszystkimi atakami to twoje zycie powraca do poziomu sprzed walki.
cierpienie
oscar11
224Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy udany atak przeciwnika dostajesz 2 punkty koncentracji.
wymiana ciosów II
oscar11
28Wymagana szkołaJeśli pierwszy magiczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak fizyczny trafia.
wumiana ciosów I
oscar11
28Wymagana szkołaJeśli pierwszy fizyczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak magiczny trafia.
przyjaciel
yosi
08DowolnaDostajesz 1 punkt koncentracji.
replay
tavit
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCała poprzednia runda (ustawienia ataków, obron i rzucone czary) zostaje powtórzona.
deja vu
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie przeciwnik rzuca taki sam czar jak w tej.
atleta
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
W każdej rundzie działania czaru możesz zmienić jedną obrone lub atak, nie tracąc punktu koncetracji.
wieczne potępienie
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje Szkoła do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * Szkoła życia i wytrzymałości.
laska technologa
altarboy
112Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPoziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej.
ostatnia deska
altarboy
20Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli masz 0 punktów wytrzymałości, ataki obu postacie rosną o 2 * Szkoła
wykorzystanie sytuacji
bruno0
120Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy punkt koncentracji, jaki przeciwnik zużył do rzucenia czaru otrzymuje 5 punktów obrażeń.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024