Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Szybki Refleks
fenixxxus
325DowolnaW następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji.
samuraj
panbartek
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają.
kowal
polak1988
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Co rundę statystyki ataków i obron twojej postaci rosną o 2.
wola walki
bruno0
25Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoje udane ataki odbierają połowe wytrzymałości, dodatkowo obierają punkty życia twojej postaci równe połowie wysokości użytego ataku.
lobotomia
ventr
40DowolnaInterwencja.
Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia.
kondycja
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy Twoj trafiony atak kosztuje o 2 * Szkoła mniej wytrzymałości.
włócznia przeznaczenia
yosi
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Dostajesz na początku rundy ilość koncentracji równą ilości trafionych ataków w rundzie poprzedniej.
pogromca
yoyo-007
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUniemozliwia leczenie się przeciwnikowi.
koronacja
panbartek
28Wymagana szkołaWymagana szkołaW nastepnej rundzie przeciwnik nie trafia atakami, a Twoje ataki sa zwiększone o 4.
oślepienie
bruno0
010Wymagana szkołaJeżeli w tej rundzie nie zmieniłeś ustawień ataków i obron to otrzymujesz 2 * Szkoła koncentracji.
przeczucie
altarboy
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracz zostaje powiadomiony o każdej złotej karcie znajdującej sie na ręku przeciwnika. Czar działa przez Szkoła rund.
piwko
bruno0
24DowolnaTwoja postać odzyskuje 15 punktów życia i wytrzymałości. Do końca pojedynku otrzymujesz 1 punkt koncentracji mniej.
samobójczy atak
dwaarf
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPunkty życia twojej postaci spadają do 5, ustawia obrony przeciwnika na odwrotne do Twoich ataków.
pole bitewne
oplx
412DowolnaUmagicznienie.
Postacie otrzymują X punktów koncentracji. X - Suma poziomów wszystkich szkół.
zbicie siły
pooead
332Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje rany równe sumie wszystkich ataków (Twoich i przeciwnika).
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024