perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Szybki Refleks fenixxxus | 3 | 25 | Dowolna | W następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji. |
samuraj panbartek | 3 | 12 | Wszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają. | |
kowal polak1988 | 4 | 20 | Umagicznienie. Co rundę statystyki ataków i obron twojej postaci rosną o 2. | |
wola walki bruno0 | 2 | 5 | Umagicznienie. Twoje udane ataki odbierają połowe wytrzymałości, dodatkowo obierają punkty życia twojej postaci równe połowie wysokości użytego ataku. | |
lobotomia ventr | 4 | 0 | Dowolna | Interwencja. Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia. |
kondycja altarboy | 3 | 16 | Umagicznienie. Każdy Twoj trafiony atak kosztuje o 2 * mniej wytrzymałości. | |
włócznia przeznaczenia yosi | 2 | 16 | Umagicznienie. Dostajesz na początku rundy ilość koncentracji równą ilości trafionych ataków w rundzie poprzedniej. | |
pogromca yoyo-007 | 5 | 24 | Uniemozliwia leczenie się przeciwnikowi. | |
koronacja panbartek | 2 | 8 | W nastepnej rundzie przeciwnik nie trafia atakami, a Twoje ataki sa zwiększone o 4. | |
oślepienie bruno0 | 0 | 10 | Jeżeli w tej rundzie nie zmieniłeś ustawień ataków i obron to otrzymujesz 2 * koncentracji. | |
przeczucie altarboy | 2 | 12 | Gracz zostaje powiadomiony o każdej złotej karcie znajdującej sie na ręku przeciwnika. Czar działa przez rund. | |
piwko bruno0 | 2 | 4 | Dowolna | Twoja postać odzyskuje 15 punktów życia i wytrzymałości. Do końca pojedynku otrzymujesz 1 punkt koncentracji mniej. |
samobójczy atak dwaarf | 5 | 24 | Punkty życia twojej postaci spadają do 5, ustawia obrony przeciwnika na odwrotne do Twoich ataków. | |
pole bitewne oplx | 4 | 12 | Dowolna | Umagicznienie. Postacie otrzymują X punktów koncentracji. X - Suma poziomów wszystkich szkół. |
zbicie siły pooead | 3 | 32 | Przeciwnik otrzymuje rany równe sumie wszystkich ataków (Twoich i przeciwnika). | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |