Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ograniczone działanie
nieziemski
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy.
niepewność
nieziemski
312Wymagana szkołaCzary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać.
system maskujący
nieziemski
320Wymagana szkołaPrzeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów.
powtórka
nieziemski
320Wymagana szkołaObaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej.
wysokie IQ
nieziemski
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera.
Wyniszczające Lekarstwo
nieziemski
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWartości życia i wytrzymałości obu graczy zamieniają się miejscami.
virus
arch_plagia
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obiniża statystyki bojowe przeciwnika o Szkoła. Obniża twoje statystyki bojowe o Szkoła/2
napromieniowanie
nieziemski
424Wymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki ataków i obron przeciwnika maleją co rundę o 1. Przeciwnik traci 4 * runda działania czaru życia i wytrzymałości.
niszcząca obrona
nieziemski
210Wymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje suma statystyk obron gracza obrażeń.
wspomagający atak
nieziemski
210Wymagana szkołaGracz otrzymuje suma statystyk ataku przeciwnika życia.
błogosławieństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary gracza kosztują 2 koncentracji i 12 wytrzymałości.
przekleństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary przeciwnika kosztują 4 koncentracji i 24 wytrzymałości.
roztropność
bruno0
15Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Uzyskujesz odporność na zaklęcie Zemsta Technologa.
Wyparowanie skupienia
bruno0
112Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Każdy udany atak, twój lub przeciwnika, odbiera obu postaciom 1 punkt koncentracji.
Laska technologa
ziela
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy trafiony atak obniża obronę przeciwnika o 1.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024