perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
spowolnienie bruno0 | 5 | 18 | Interwencja. Ataki przeciwnika nie tworzą komba. | |
żelazne wrota elow | 5 | 12 | Jeśli przeciwnik nie trafi żadnym atakiem, twoje punkty wytrzymałości odnawiają się. | |
samowyzwalacz bruno0 | 5 | 15 | Czar rzucony w następnej rundzie działa jak umagicznienie. W każdej rundzie tracisz wytrzymałość i koncentrację potrzbną do rzucenia "umagicznianego" zaklęcia. | |
odrzucenie bruno0 | 2 | 15 | Przeciwnik nie może do końca pojedynki użyć karty, której użył w tej rundzie. | |
magicpower bruno0 | 2 | 12 | Atak fizyczny i obie obrony są dodane do ataku magicznego. Atak fizyczny i obie obrony spadają do 0. | |
tępy wojownik bruno0 | 4 | 12 | Umagicznienie. Każdy udany atak fizyczny przeciwnika odbiera mu 1 punkt koncentracji. | |
kasacja myśli pooead | 4 | 24 | Wszystkie umagicznienia jakie rzuciłeś w tym pojedynku są poświęcone. Za każde poświęcone umagicznienie otrzymujesz 15 punktów życia i wytrzymałości. | |
ręka mistrza pooead | 2 | 20 | Umagicznienie. Twoje statystyki bojowe podwyższają się o , otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. | |
deja vu bruno0 | 2 | 15 | Interwencja. W następnej rundzie przeciwnik rzuca taki sam czar jak w tej. | |
krwawa bestia pooead | 2 | 25 | Jeśli postać przeciwnika ma pod koniec rundy wiecej niż 80 punktów wytrzymałości, to w następnej rundzie jej statystyki bojowe obnizają sie o 6. | |
strata przewagi * | 6 | 24 | Przeciwnik traci dar do końca pojedynku. W następnej rundzie otrzymujesz 3 koncentracji mniej | |
prosta obrona * | 3 | 14 | Ataki przeciwnika obniżają się o 3. W następnej rundzie dostajesz 2 puntky koncerki mniej. Nie działa w piątej rundzie. | |
przebicie magii arch_plagia | 6 | 24 | Interwencja. Obniża obronę magiczną przeciwnika o , ilość Twoich udanych ataków magicznych w tej turze jest równa ilości tur przez które przeciwnik nie może rzucać antyczarów. | |
teleport arch_plagia | 3 | 12 | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. | |
lustro siły oranz | 2 | 12 | Za każdy udany atak przeciwnika gracz dostaje +1 do ataku fizycznego w następnej rundzie. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |