Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
siła olbrzyma
oplx
624Wymagana szkołaWymagana szkołaZwiększa statystyki obrony do statystyk ataku przez ilość rund równą Szkoła
trening
wir333
112Wymagana szkołaTwoja postać dostaje na zmiane +/- Szkoła * runda do ataku fizycznego.
dominacja wojny
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
terror
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2.
teraz albo nigdy
arch_plagia
41DowolnaTwoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie
skóra z żelaza
ziela
536Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy nieudany atak przeciwnika pozbawia go 4 punktów życia, udany 6 a twoj udany atak pozbawia 8.
mroczny wojownik
ziela
430Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy atak którym trafi przeciwnik obniza każda jego statystykę o 1, a twoją podwyższa o 3. Dziala do końca walki.
siła byka
ziela
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaTwoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie.
druga strona lustra
cortez
48DowolnaCzar przeciwnika działa na odwrót.
kontra
arch_plagia
412DowolnaKażda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku.
Miłosierny samarytanin
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCzar dodający punkty życia rzucony przez przeciwnika dodaje punkty życia twojej postaci.
tarcza a miecz
cortez
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZamienia miejscami Atak i Obronę fizyczną twojej postaci Niedziała w pierwszej rundzie.
potężny cios
deezmo
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły.
komar
panbartek
100DowolnaJesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia.
Złamanie kończyn
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024