perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
prawdziwa wiara oplx | 3 | 12 | Leczy 10 ran przeciwnikowi, obniża jego statystyki o 2 * | |
dominacja prawdy arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
alfa i omega arch_plagia | 6 | 32 | Interwencja. Postać zyskuje 10 * punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 * życia i wytrzymałości. | |
prawda arch_plagia | 4 | 24 | Postać przeciwnika traci 5 * życia i 10 * wytrzymałości. | |
obłęd arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz i | |
stan medytacji farna | 5 | 0 | Twoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * punktów wytrzymałości. | |
mozliwości bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Interwencja. Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron. | |
odmiana bruno0 | 5 | 15 | Interwencja. Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci. | |
nadzieja ewan99 | 3 | 1 | Twoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości. | |
imadło wiary bruno0 | 2 | 15 | Za każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci. | |
zdrada wiary bruno0 | 2 | 10 | Jeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość. | |
obłęd bruno0 | 6 | 24 | Postacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia. | |
inkwizytor bruno0 | 2 | 20 | Umagicznienie. Twoja postać otrzymuje odporność na wszystkie czary odbierające koncentracje. | |
diabelskie dzieło pooead | 4 | 32 | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 punktów życia, 15 wytrzymałości oraz 2 punkty kancentracji. | |
bożek * | 3 | 12 | Podnosi wartości ataków i obron postaci o 2. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |