Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
finalny cios
keroth
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 20 obrażeń przeciwnikowi. Jeżeli po rzuceniu tego czaru jego życie jest poniżej 0, przeciwnik nie zadaje obrazeń w tej rundzie.
dekoncentrujący cios
tavit
220Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik rzuci w tej rundzie czar, traci 2 * koncentrację potrzebną do jego rzucenia.
koprocesor
macgwadky
324Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron.
wyrwanie esencji
tavit
320Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie.
restart
oplx
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzywraca życie i wytrzymałość straconą w poprzedniej rundzie.
rezystancja
mackgwadky
218DowolnaObrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę.
wyładowanie łańcuchowe
arch_plagia
330Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia.
zwarcie
arch_plagia
320Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia.
generał
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości.
pole bitwy
arch_plagia
745Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika).
błogosławiony cios
tavit
430Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Jeśli gracz ma maksymalną liczbę punktów życia, punkty życia przeciwnika spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie.
wizerunek diabła
kimilo
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi.
lustro wytrzymałości
tavit
330Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUdany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika.
wynalazca
arch_plagia
224Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje Szkoła koncentracji, tracisz Szkoła wytrzymałości.
fizyczna konfrontacja
arch_plagia
324Wymagana szkołaZmniejsza statystyki magiczne obu postaci o Szkoła rzucającego, zwiększa statystyki fizyczne obu postaci o Szkoła rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera.
magiczna konfrontacja
arch_plagia
324Wymagana szkołaZmniejsza statystyki fizyczne obu postaci o Szkoła rzucającego, zwiększa statystyki magiczne obu postaci o Szkoła rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera.
krucjata
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak przywraca Szkoła życia. Każdy udany blok przywraca Szkoła wytrzymałości.
bomba atomowa
arch_plagia
636Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia.
magiczne wyciszenie
ossama
424Wymagana szkołaWymagana szkołaCzar zadaje 5 * Szkoła + liczba pozostałych punktów koncentracji * Szkoła obrażeń. Tracisz wszystkie posiadane punkty koncentracji.
wytrącenie czary
altarboy
416Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwzaklęcie.
Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę.
pokojowy gest
tomek1919
210Wymagana szkołaWymagana szkołaUstawia wybory obron przeciwnika na równe twoim atakom.
nadmiar esencji
tomek1919
315Wymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Postać przeciwnika traci Szkoła koncentracji i 5 *Szkoła wytrzymałości za każdy czar użyty więcej niż jeden raz.
pijany marynarz
ripsento
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości.
mistrz bólu
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaUdany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś).
szermierz natchniony
altarboy
210Wymagana szkołaUmagicznnienie. Szkoła pierwszych udanych ataków kosztuje 0 wytrzymałości.
strateg
altarboy
416Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoje czary kosztują o Szkoła mniej koncentracji.
uzdrowisko
student
321Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Otrzymujesz 10 punktów zycia.
ścięcie głowy
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi 3 razy atakiem w następnej rundzie to traci wszystkie punkty życia.
ciągła walka
wir333
224Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGdy stracisz wszystkie punkty życia, a suma punktów życia i wytrzymałości przeciwnika jeset większa niż sto to życie przeciwnika spada do 0.
przebicie
wir333
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW pierwszej rundzie 1 losowy atak trafia, w 2 rundzie 2 losowe ataki, a w 3 rundzie wszystkie ataki trafiają.
uderzenie pioruna kulistego
wir333
328Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaObydwie postacie tracą 50 życia.
tarcza gryfa
wir333
218Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Nie działają czary zabierające twoją wytrzymałość.
berserker
wir333
28Wymagana szkołaTwoje ataki zwiększają się o statystyki obron. Twoje obrony spadają do 0. 2 twoje losowe ataki i 1 losowy atak przeciwnika trafiają.
święty wojownik
wir333
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe zwiększają się o Szkoła przeciwnika. Otrzymujesz 3 * Szkoła przeciwnika punktów życia.
śmiertelny ucisk
wir333
318Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obie postacie tracą 10 życia. Twoja postać traci 1 punkt koncentracji, a postać przeciwnika 10 punktów wytrzymałości.
techniczna bariera
wir333
224Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Ustawia 1 obronę na przeciwną do ataków przeciwnika.
fart
wir333
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Ustawia ataki na przeciwne do obron przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie.
cios w klatę
student
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje 20 ran.
święta ziemia
tomek1919
324Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zabiera przeciwnikowi 3 * Szkoła życia.
antymagiczny talent
altarboy
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy czar w grze kosztuje 2 razy więcej wytrzymałości.
necracja obrażeń
wojjo
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci.
przespana lekcja
oranz
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W przypadku przegranej walki przeciwnik nie dostaje punktów doświadczenia. Zużywa wszystkie punkty wytrzymałości.
długotrwała amnezja
oranz
250Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty z talii oprucz tych które ma na ręku.
krótkotrwała amnezja
oranz
420Wymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie przeciwnik traci wszystkie karty z reki. W kolejnej rundzie otrzymuje 5 nowych kart z talii.
zniszczenie czarów
oranz
316Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Za każde 10 ran które zadasz przeciwnikowi traci on 1 kartę czaru z reki (punkty nie zaokrąglaja się).
opóźnienie
oranz
410Wymagana szkołaW nastepnej rundzie wszystkie czary dzialaja pod koniec rundy (nie dotyczy umagicznien rzuconych wczesniej).
gniew magii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaIlosć obrażeń jakie zadał ci przeciwnik zostaje pomnożona przez 2 i odjęta od życia przeciwnika.
zmęczenie
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku.
stalowy mur
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ).
szczurzy pomiot
wir333
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 10 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi.
kavaii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2.
narkotyzm
wir333
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2.
magiczna niemoc
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaNiszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów.
dopalacz adrenalinowy
oranz
310Wymagana szkołaUmagicznienie.
Niewykorzystane punkty koncentracji zostaja dodane do wytrzymalosci gracza.
adrenalina
oranz
08Wymagana szkołaPunkty koncentracji niewykorzystane w tej rundzie zostają dodane do wytrzymalości.
ogłupienie
angel
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zadaja sobie samym obrazenia rowne 3 * wartość ataku magicznego.
rozbłysk energii
altarboy
320Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie czary rzucone w następnej rundzie kosztują 0 wytrzymałości.
biały eter
altarboy
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Gracze tracą życie równe wytrzymałości każdego rzuconego czaru oraz wytrzymałość rowną koncetracji każdego rzuconego czaru.
zapłon esencji
altarboy
310Wymagana szkołaGracze otrzymują obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu.
szkoła przetrwania
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Gracze otrzymują co rundę 20 ran.
łowca czarownic
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci w następnej rundzie koncentrację równą koncetracji wymaganej do rzucenia czaru którego użył w tej rundzie.
miecz nad umysł
racoon
38Wymagana szkołaAtak i obrona magiczna spadają do 0. Atak fizyczny rośnie o 6.
odnowa biologiczna
racoon
31Wymagana szkołaWymagana szkołaPostać odzyskuje 7 punktów wytrzymałości.
magiczny pocisk
racoon
11Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 3 * (ilość szkół) ran przeciwnikowi. Nie można blokować antyczarem.
większe wyssanie witalności
qrel
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wysysa 8 wytrzymałości i przekazuje twojej postaci.
większe wyssanie życia
qrel
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wysysa 8 życia przeciwnikowi i przekazuje twojej postaci.
teraz albo nigdy
oranz
1060Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Wytrzymałość obu postaci spada do zera.
skarzony czar
oranz
412Wymagana szkołaKażde udane trafienie atakiem magicznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi.
skarzony miecz
oranz
416Wymagana szkołaKażde udane trafienie atakiem fizycznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi.
latarnia
ventr
110DowolnaInterwencja.
Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru.
miecz starożytnych
__white__
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi atak fizyczny o 4. Każde trafienie dodaje wytrzymałość rowną połowie zadanych obrażeń (zaokraglając w górę).
silny cios
__white__
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać która otrzymała więcej punktow obrażeń w tej rundzie otrzymuje dodatkowe obrażenia równe połowie już otrzymanych.
dar magii
oranz
340Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Od następnej rundy wszystkie karty magii (Twoje i przeciwnika) kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości (zaokraglajac w górę).
manipulacja kosztami
oranz
220Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik placi koszt w wytrzymalosci rzuconych czarow w nastepnej rundzie. Wszystkie ataki przeciwnika trafiają w nastepnej rundzie.
przeciążenie
oranz
316Wymagana szkołaWymagana szkołaCzary rzucone w tej rundzie kosztuja 2 razy więcej wytrzymałości i koncentracji.
eureka!
comodo
210Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaDodaje 7 punktów koncentracji.
genialny wynalazek
comodo
530Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwzaklęcie.
Zmniejsza ataki i obrony przeciwnika do połowy. Zadaje mu tyle obrażeń i zabiera tyle wytrzymałości ile wynosi suma straconych statystyk. Następnie obniża obrony przeciwnika do zera w tej i następnej rundzie. Przeciwnik traci 3 czary.
pikacz
comodo
17Wymagana szkołaPrzeciwnik traci 4 razy poziom technologii wytrzymałości.
pani doktór
comodo
14Wymagana szkołaDodaje 5 razy poziom technologii życia.
wielki szu
leo
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZamienia wszystkie karty czarów między przeciwnikami.
spotkanie mistrza
__white__
310Wymagana szkołaWymagana szkołaOdejmuje połowe punktow zycia i dodaje je do wytrzymałości.
celne oko
__white__
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postacie zadają sobie nawzajem obrazenia w wysokosci ataku fizycznego. Postacie tracą wytrzymałosc równą zadanym obrażeniom.
ukąszenie skorpiona
finwe
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada Szkoła otrzymuje 3 obrażenia więcej.
wielki ból
finwe
212Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak gracza lub przeciwnika zabiera 4 punkty wytrzymałości przeciwnikowi.
łaska
finwe
26Wymagana szkołaJeżeli przeciwnik użyje tego samego ataku 3 razy odzyskujesz 20 życia.
ciężka zbroja
finwe
26Wymagana szkołaTwoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe.
materializacja mocy
finwe
3w opisieWymagana szkołaKoszt w wytrzymałości czaru wynosi 8 * Szkoła
Zadaje atak magiczny + obrona magiczna ran przeciwnikowi.
petarda
finwe
26Wymagana szkołaZadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany.
kleszcze
comodo
28Wymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły.
geniusz
comodo
315Wymagana szkołaUmagicznienie.
Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii.
szczyt techniki
comodo
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zamiast jednego z ataków magicnzego lub fizycznego postać atakuje atakiem technologicznym. Atak i obrona technologiczna obu postaci są równe poziomowi ich szkoł technoligii.
mgła zdrady
ventr
28Wymagana szkołaWymagana szkołaJeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają.
skowyt duszy
ventr
112Wymagana szkołaObie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero.
piekące słońce
ventr
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaNie zadajesz obrażeń w tej rundzie. Jeśli przeciwnik nie trafi wszystkimi atakami jego punkty życia spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie.
walka na ślepo
ventr
36Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi statystyki bojowe gracza o 1. Wszystkie wybory ataków i obron obu graczy są losowe.
przyprawa
ventr
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak (twój lub przeciwnika) dodaje ci 1 punkt wytrzymałości.
equilibrium
ventr
210xStatystyki ataku obu gracze są zmniejszone o 3. Postać która nie zada obrażeń atakami w tej rundzie przegrywa. Jeśli obaj gracze nie zadadzą obrażeń walka trwa nadal.
materia w proch
ventr
16Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi jednym atakiem otrzymuje 8 ran.
subatomowy rozłam
ventr
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi dwoma atakami dostaje 15 ran.
eksplozja esencji
ventr
416DowolnaObie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024