perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
sztuczna kończyna oplx | 1 | 8 | Leczy 3 * ran. | |
radioaktywne odpadki wir333 | 3 | 32 | Co rundę postać przeciwnika traci 15 * punktów życia, a twoja postać traci 8 * punktów życia. | |
miny wir333 | 3 | 20 | Każdy udany atak powoduje utratę w następnej rundzie 1 punktu koncentracji. | |
dominacja geniuszu arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
skażenie arch_plagia | 3 | 15 | Umagicznie. Postacie tracą 5* życia co rundę i otrzymują punktów koncentracji. | |
virus arch_plagia | 3 | 1 | Interwencja. Umagicznienie. Obniża statystyki bojowe przeciwnika o . Koszt wzrasta o 8 * wytrzymałości. | |
sniper arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Każdy twój udany atak zadaje dodatkowo 2 * obrażeń. | |
bomba antymaterii farna | 5 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia. | |
rdza deezmo | 2 | 8 | Umagicznienie. Atak fizyczny przeciwnika maleje o 1 w każdej turze. | |
podkręcony procesor koki | 3 | 16 | Umagicznienie. Statystyki postaci rosną o 2 co rundę przy czym w ostatniej rundzie spadaja do 0. | |
amfetamina gilbercik | 4 | 16 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzężenie: Postać otrzymuje dodatkowe punktów koncentracji. Traci 3 x punktów wytrzymałości. | |
kofeina gilbercik | 3 | 5 | Postać otrzymuje 10 x . Obie obrony zostają obniżone o | |
przywłaszczenie bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył. | |
ograniczenie umysłu bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji. | |
ambicja nieziemski | 4 | 20 | Jeżeli wszystkie statystyki ataków, obron, życia i wytrzymałości przeciwnika są większe od Twoich to spadają one do Twojego poziomu. | |
ograniczone działanie nieziemski | 4 | 24 | Przeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy. | |
niepewność nieziemski | 3 | 12 | Czary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać. | |
system maskujący nieziemski | 3 | 20 | Przeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów. | |
powtórka nieziemski | 3 | 20 | Obaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej. | |
wysokie IQ nieziemski | 4 | 32 | Jeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera. | |
Wyniszczające Lekarstwo nieziemski | 2 | 15 | Wartości życia i wytrzymałości obu graczy zamieniają się miejscami. | |
virus arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Obiniża statystyki bojowe przeciwnika o . Obniża twoje statystyki bojowe o /2 | |
napromieniowanie nieziemski | 4 | 24 | Statystyki ataków i obron przeciwnika maleją co rundę o 1. Przeciwnik traci 4 * runda działania czaru życia i wytrzymałości. | |
niszcząca obrona nieziemski | 2 | 10 | Przeciwnik otrzymuje suma statystyk obron gracza obrażeń. | |
wspomagający atak nieziemski | 2 | 10 | Gracz otrzymuje suma statystyk ataku przeciwnika życia. | |
błogosławieństwo równości nieziemski | 4 | 20 | Umagicznienie. Wszystkie czary gracza kosztują 2 koncentracji i 12 wytrzymałości. | |
przekleństwo równości nieziemski | 4 | 20 | Umagicznienie. Wszystkie czary przeciwnika kosztują 4 koncentracji i 24 wytrzymałości. | |
roztropność bruno0 | 1 | 5 | Umagicznienie. Uzyskujesz odporność na zaklęcie Zemsta Technologa. | |
Wyparowanie skupienia bruno0 | 1 | 12 | Interwencja. Każdy udany atak, twój lub przeciwnika, odbiera obu postaciom 1 punkt koncentracji. | |
Laska technologa ziela | 3 | 16 | Każdy trafiony atak obniża obronę przeciwnika o 1. | |
Manipulacja bruno0 | 3 | 12 | Umagicznienie. Interwencja. Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie. | |
Produkt z odzysku thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Esencja. | |
Wydajnosc pracy thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Koncentracja. | |
Ujednolicenie yoyo-007 | 3 | 8 | Wszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej. | |
Wymiana yoyo-007 | 4 | 24 | Gracze zamieniają się kartami z ręki. | |
stałość bruno0 | 2 | 15 | Zaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę. | |
powrót bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę. | |
odrętwienie bruno0 | 1 | 8 | W następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości. | |
deuterium panbartek | 2 | 5 | Zmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci. | |
wirus koki | 4 | 24 | Przeciwnik zostaje zainfekowany wirusem. jeśli do 5 rundy przeciwnik zabierze ci 80 lub więcej procent życia to wirus przenosi sie na ciebie i twoje punkty życia spadaja do 0, w przeciwnym wypadku ginie z powodu infekcji. | |
infekcja systemu koki | 3 | 24 | Interwencja. Statystyki bojowe przeciwnika zwiększaja sie o 4, w nastepnych dwóch rundach spadaja do 0. | |
zwarcie koki | 3 | 16 | Za każdy udany atak, Twój lub przeciwnika, przeciwnik otrzymuje 5 obrażeń. | |
proszek na ból bruno0 | 2 | 15 | Otrzymujesz 30 punktów życia, pod koniec następnej rundy tracisz 30 punktów życia. Nie działa w 5 rundzie. | |
blokada powtarzalności bruno0 | 4 | 18 | Umagicznienie. Od tej rundy obie postacie nie mogą użyć dwa razy tej samej karty. | |
poprawka bruno0 | 2 | 5 | Umagicznienie. Zadając obrażenia tracisz tyle wytrzymałości ile zadała twoja postać obrażeń po odjęciu wartości odpowiedniej obrony przeciwnika. | |
rentgen altarboy | 3 | 12 | Pokazuje całą talię przeciwnika. | |
szperacz altarboy | 2 | 16 | Umagicznienie. Co rundę pokazuje karty znajdujące sie aktualnia na rece przeciwnika. | |
wizjer altarboy | 0 | 12 | Pokazuje czary aktualnie znajdujące sie na ręce przeciwnika. | |
laska technologa altarboy | 1 | 12 | Poziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej. | |
turbulencje * | 4 | 0 | Przeciwnik otrzymuje obrażenia równe wartościom ataków które ustawił. Tracisz wytrzymałośc równa sumie wartości tych atakow. | |
skażenie arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Przeciwnik traci 3 * wytrzymałości i życia, Ty tracisz 2 * wytrzymałości i życia. | |
laser xzar | 3 | 18 | Zadaje przeciwnikowi 15 obrażeń. | |
silnik rkietowy tom_ash | 3 | 24 | Umagicznienie. Do końca pojedynku masz incjatywę, przeciwnik do końca pojedynku ma 15 sekund na wykonanie ruchu. | |
koprocesor macgwadky | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron. | |
wyładowanie łańcuchowe arch_plagia | 3 | 30 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia. | |
zwarcie arch_plagia | 3 | 20 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia. | |
wynalazca arch_plagia | 2 | 24 | Umagicznienie. Dodaje koncentracji, tracisz wytrzymałości. | |
bomba atomowa arch_plagia | 6 | 36 | Interwencja. Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia. | |
techniczna bariera wir333 | 2 | 24 | Umagicznienie. Ustawia 1 obronę na przeciwną do ataków przeciwnika. | |
zmęczenie wir333 | 4 | 24 | Umagicznienie. Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku. | |
dopalacz adrenalinowy oranz | 3 | 10 | Umagicznienie. Niewykorzystane punkty koncentracji zostaja dodane do wytrzymalosci gracza. | |
biały eter altarboy | 4 | 20 | Umagicznienie. Gracze tracą życie równe wytrzymałości każdego rzuconego czaru oraz wytrzymałość rowną koncetracji każdego rzuconego czaru. | |
zapłon esencji altarboy | 3 | 10 | Gracze otrzymują obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu. | |
manipulacja kosztami oranz | 2 | 20 | Interwencja. Przeciwnik placi koszt w wytrzymalosci rzuconych czarow w nastepnej rundzie. Wszystkie ataki przeciwnika trafiają w nastepnej rundzie. | |
przeciążenie oranz | 3 | 16 | Czary rzucone w tej rundzie kosztuja 2 razy więcej wytrzymałości i koncentracji. | |
eureka! comodo | 2 | 10 | Dodaje 7 punktów koncentracji. | |
genialny wynalazek comodo | 5 | 30 | Przeciwzaklęcie. Zmniejsza ataki i obrony przeciwnika do połowy. Zadaje mu tyle obrażeń i zabiera tyle wytrzymałości ile wynosi suma straconych statystyk. Następnie obniża obrony przeciwnika do zera w tej i następnej rundzie. Przeciwnik traci 3 czary. | |
pikacz comodo | 1 | 7 | Przeciwnik traci 4 razy poziom technologii wytrzymałości. | |
pani doktór comodo | 1 | 4 | Dodaje 5 razy poziom technologii życia. | |
petarda finwe | 2 | 6 | Zadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany. | |
kleszcze comodo | 2 | 8 | W następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły. | |
geniusz comodo | 3 | 15 | Umagicznienie. Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii. | |
szczyt techniki comodo | 4 | 20 | Umagicznienie. Zamiast jednego z ataków magicnzego lub fizycznego postać atakuje atakiem technologicznym. Atak i obrona technologiczna obu postaci są równe poziomowi ich szkoł technoligii. | |
materia w proch ventr | 1 | 6 | Jeśli przeciwnik nie trafi jednym atakiem otrzymuje 8 ran. | |
subatomowy rozłam ventr | 3 | 12 | Jeśli przeciwnik nie trafi dwoma atakami dostaje 15 ran. | |
zwiększenie poziomu trudności oranz | 2 | 20 | Przez nastepne 4 - rund wszystkie rzucane zaklecia bedą wymagać poziomu szkół o 1 wyższego. | |
unikalność oranz | 3 | 8 | Umagicznienie. Od nastepnej rundy wszystkie rzucane czary otrzymują wlasność: Interwencja. (Twoje jak i przeciwnika) | |
nerwo dopalacze thangor | 10 | 50 | Podnosi statystyki ataków o 10 i statystyki obron o 5. W kolejnej rundzie przegrywasz jeśli nie zabiłeś jeszcze przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie. | |
zbroja elektryczna thangor | 3 | 20 | Umagicznienie. Podnosi statystyki bojowe postaci o 2. | |
zbroja parowa thangor | 1 | 6 | Umagicznienie. Podnosi obie obrony postaci o 1. | |
golem thangor | 4 | 34 | Umagicznienie. Co rundę przeciwnik traci jedną kartę czaru z ręki. | |
sonda comodo | 4 | 30 | Umagicznienie. Obie obrony przeciwnika zmiejszają się o 4. | |
znajdź słaby punkt comodo | 4 | 24 | Jeśli któraś z obron przeciwnika jest niższa niż 1, otrzymuje on 2 * siła odpowiadającego ataku obrażeń. Jeśli obie obrony są niższe niż 1, bierze się pod uwagę mocniejszy atak. | |
zasłona dymna comodo | 2 | 5 | Przeciwzaklęcie. Czar przeciwnika nie działa. Tracisz połowę wytrzymałości i połowę koncentracji potrzebnej do rzucenia czaru przeciwnika zaokrąglając w górę. | |
pole absorpcyjne comodo | 2 | 10 | Umagicznienie. Nie można rzucać umagicznień. | |
zapasowa kopia danych comodo | 3 | 15 | Umagicznienie. Czary nie mogą zmieniać wyborów ataków i obron umagicznionej postaci. | |
totalne odparowanie comodo | 3 | 20 | Eliminuje wszystkie umagicznienia. | |
skatalizowane odparowanie comodo | 3 | 28 | Eliminuje wszystkie umagicznienia przeciwnika. | |
odparowanie comodo | 3 | 20 | Eliminuje jedno z aktywnych umagicznień przeciwnika. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |