perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
lekki umysł ossama | 2 | 16 | Umagicznienie. Każdy twój czar kosztuje koncentracji mniej oraz 3 * mniej wytrzymałości. | |
wygaszanie arch_plagia | 4 | 24 | Przeciwnik traci * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości. | |
tancerz kości oplx | 4 | 16 | Zadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razy | |
dominacja śmierci arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
alfa i omega arch_plagia | 6 | 32 | Interwencja. Postać zyskuje 10 * punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 * życia i wytrzymałości. | |
obłęd arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz i | |
terror arch_plagia | 4 | 24 | Statystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2. | |
teraz albo nigdy arch_plagia | 4 | 1 | Dowolna | Twoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie |
siła wampiryzmu janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami. | |
nieumarły sługa janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* * podwyzszenie ataku życi. | |
druga strona lustra cortez | 4 | 8 | Dowolna | Czar przeciwnika działa na odwrót. |
kontra arch_plagia | 4 | 12 | Dowolna | Każda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku. |
mozliwości bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Interwencja. Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron. | |
odmiana bruno0 | 5 | 15 | Interwencja. Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci. | |
komar panbartek | 10 | 0 | Dowolna | Jesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia. |
Wróg na śmierć i życie fenixxxus | 4 | 40 | Tracisz do końca walki 2 poziomy , a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie | |
Wezwanie szkieletu fenixxxus | 4 | 25 | Umagicznienie. Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ | |
Szybki Refleks fenixxxus | 3 | 25 | Dowolna | W następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji. |
Śmierć yoyo-007 | 3 | 16 | Każdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości. | |
piekielny urok elow | 4 | 28 | Jeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości. | |
podkładka bruno0 | 1 | 5 | Pierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń. | |
ofiara fenixxxus | 2 | 16 | Tracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia. | |
zawładnięcie przez demona ceriddwen | 3 | 24 | Przeciwnik traci trzy poziomy losowych szkół, zyskuje na poziomie Mistrza. Nie działa jeśli przeciwnik posiada na poziomie adepta lub wyższym. | |
kanibalizm bruno0 | 3 | 16 | Umagicznienie. Każdy Twój udany atak dodaje twojej postaci życia. | |
obleśny urbanek bruno0 | 4 | 20 | Interwencja. Przeciwnik traci wszystkie karty leczące jakie ma na "ręku". | |
zdrada wiary bruno0 | 2 | 10 | Jeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość. | |
lobotomia ventr | 4 | 0 | Dowolna | Interwencja. Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia. |
obłęd bruno0 | 6 | 24 | Postacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia. | |
lodowa bariera bruno0 | 4 | 1 | Ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają dopóki nie użyje on ataków fizycznych. Czar dodatkowo kosztuje 6 * wytrzymałości. | |
lodowy pocisk bruno0 | 2 | 15 | Zadajesz 5 ran postaci przeciwnika, koszt rzucenia zaklęć u przeciwnika wzrasta o 1 punkt koncentracji. | |
czarny kot panbartek | 4 | 15 | Umagicznienie. Przeciwnik nie trafia jednym atakiem. Twoja postać dostaje tyle punktów życia ile przeciwnik by zadal tym nie trafionym atakiem. | |
zamarzanie bruno0 | 5 | 24 | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje 1 punkt koncentracji mniej za każdą rundę działania czaru. | |
nieczystość bruno0 | 3 | 15 | Przeciwnik otrzymuje obrażenia równe X * 2 * poziom podstawowej szkoły postaci przeciwnika. X - suma poziomów szkół które nie są szkołą podstawową postaci przeciwnika. Nie działa na postacie z Kamieniem Filozoficznym. | |
piwko bruno0 | 2 | 4 | Dowolna | Twoja postać odzyskuje 15 punktów życia i wytrzymałości. Do końca pojedynku otrzymujesz 1 punkt koncentracji mniej. |
krwiożercza obsesja evraght | 3 | 24 | W każdej rundzie tracisz 3 * życia, a twój atak fizyczny wzrasta o 2 * | |
taniec śmierci dwaarf | 3 | 12 | Dodaje 4 do ataku fizycznego i magicznego. Postać traci 10 punktów życia. | |
pole bitewne oplx | 4 | 12 | Dowolna | Umagicznienie. Postacie otrzymują X punktów koncentracji. X - Suma poziomów wszystkich szkół. |
cmentarna hiena oplx | 4 | 20 | Każdy trafiony atak przeciwnika zadaje mu 2 * obrażeń. | |
hordy piekielne pooead | 6 | 32 | Jeśli twoja postać zadała w poprzedniej rundzie więcej niż 25 ran, postać przeciwnika otrzymuje 30 ran. | |
koszmarny sen pooead | 4 | 32 | Umagicznienie. Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia. | |
przyjaciel yosi | 0 | 8 | Dowolna | Dostajesz 1 punkt koncentracji. |
wieczne potępienie bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Dodaje do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * życia i wytrzymałości. | |
otrucie * | 4 | 18 | Przeciwik traci co rundę 1 ataku fizycznego i magicznego. | |
elixir śmierci * | 5 | 32 | Umagicznienie. Interwencja. Przeciwnik traci 5 * życia. | |
potęga spokoju thangor | 4 | 24 | Dowolna | Postać przeciwnika ma inicjatywę. |
potęga szybkości thangor | 4 | 24 | Dowolna | Twoja postać ma inicjatywę. |
bułka oplx | 2 | 0 | Dowolna | Interwencja. Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości. |
wyrwanie esencji tavit | 3 | 20 | Jeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie. | |
rezystancja mackgwadky | 2 | 18 | Dowolna | Obrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę. |
wizerunek diabła kimilo | 2 | 12 | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi. | |
necracja obrażeń wojjo | 3 | 24 | Przeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci. | |
zmęczenie wir333 | 4 | 24 | Umagicznienie. Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku. | |
szczurzy pomiot wir333 | 2 | 20 | Zadaje 10 * obrażeń przeciwnikowi. | |
narkotyzm wir333 | 3 | 15 | Umagicznienie. Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2. | |
magiczna niemoc wir333 | 2 | 12 | Niszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów. | |
większe wyssanie witalności qrel | 4 | 36 | Umagicznienie. Wysysa 8 wytrzymałości i przekazuje twojej postaci. | |
większe wyssanie życia qrel | 4 | 36 | Umagicznienie. Wysysa 8 życia przeciwnikowi i przekazuje twojej postaci. | |
skarzony miecz oranz | 4 | 16 | Każde udane trafienie atakiem fizycznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi. | |
latarnia ventr | 1 | 10 | Dowolna | Interwencja. Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru. |
wielki szu leo | 3 | 15 | Zamienia wszystkie karty czarów między przeciwnikami. | |
ukąszenie skorpiona finwe | 3 | 24 | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada otrzymuje 3 obrażenia więcej. | |
wielki ból finwe | 2 | 12 | Każdy udany atak gracza lub przeciwnika zabiera 4 punkty wytrzymałości przeciwnikowi. | |
skowyt duszy ventr | 1 | 12 | Obie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero. | |
eksplozja esencji ventr | 4 | 16 | Dowolna | Obie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie. |
karciana kara oranz | 3 | 20 | Dowolna | Jezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran. |
oko esencji oranz | 4 | 20 | Dowolna | Kopiuje czar przeciwnika. |
inicjatywa oranz | 3 | 8 | Dowolna | Interwencja. Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie). |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |