perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
prawdziwa wiara oplx | 3 | 12 | Leczy 10 ran przeciwnikowi, obniża jego statystyki o 2 * | |
dominacja prawdy arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
alfa i omega arch_plagia | 6 | 32 | Interwencja. Postać zyskuje 10 * punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 * życia i wytrzymałości. | |
prawda arch_plagia | 4 | 24 | Postać przeciwnika traci 5 * życia i 10 * wytrzymałości. | |
obłęd arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz i | |
stan medytacji farna | 5 | 0 | Twoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * punktów wytrzymałości. | |
mozliwości bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Interwencja. Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron. | |
odmiana bruno0 | 5 | 15 | Interwencja. Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci. | |
nadzieja ewan99 | 3 | 1 | Twoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości. | |
imadło wiary bruno0 | 2 | 15 | Za każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci. | |
zdrada wiary bruno0 | 2 | 10 | Jeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość. | |
obłęd bruno0 | 6 | 24 | Postacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia. | |
inkwizytor bruno0 | 2 | 20 | Umagicznienie. Twoja postać otrzymuje odporność na wszystkie czary odbierające koncentracje. | |
diabelskie dzieło pooead | 4 | 32 | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 punktów życia, 15 wytrzymałości oraz 2 punkty kancentracji. | |
bożek * | 3 | 12 | Podnosi wartości ataków i obron postaci o 2. | |
błogosławiony cios tavit | 4 | 30 | Interwencja. Jeśli gracz ma maksymalną liczbę punktów życia, punkty życia przeciwnika spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie. | |
krucjata arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Każdy udany atak przywraca życia. Każdy udany blok przywraca wytrzymałości. | |
nadmiar esencji tomek1919 | 3 | 15 | Interwencja. Umagicznienie. Postać przeciwnika traci koncentracji i 5 * wytrzymałości za każdy czar użyty więcej niż jeden raz. | |
uzdrowisko student | 3 | 21 | Umagicznienie. Otrzymujesz 10 punktów zycia. | |
święty wojownik wir333 | 3 | 12 | Umagicznienie. Statystyki bojowe zwiększają się o przeciwnika. Otrzymujesz 3 * przeciwnika punktów życia. | |
cios w klatę student | 3 | 24 | Przeciwnik otrzymuje 20 ran. | |
święta ziemia tomek1919 | 3 | 24 | Umagicznienie. Zabiera przeciwnikowi 3 * życia. | |
zniszczenie czarów oranz | 3 | 16 | Interwencja. Za każde 10 ran które zadasz przeciwnikowi traci on 1 kartę czaru z reki (punkty nie zaokrąglaja się). | |
stalowy mur wir333 | 2 | 12 | Każdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ). | |
odnowa biologiczna racoon | 3 | 1 | Postać odzyskuje 7 punktów wytrzymałości. | |
magiczny pocisk racoon | 1 | 1 | Zadaje 3 * (ilość szkół) ran przeciwnikowi. Nie można blokować antyczarem. | |
łaska finwe | 2 | 6 | Jeżeli przeciwnik użyje tego samego ataku 3 razy odzyskujesz 20 życia. | |
mgła zdrady ventr | 2 | 8 | Jeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają. | |
amnezja oranz | 2 | 12 | Przeciwnik przez X rund traci z ręki kartę czaru, gdzie X to poziom rzucającego. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |