perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Tornado Chaosu cortez | 5 | 32 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzężenie każdy udany atak magiczny zadaje dodatkowo 10 obrażeń, podwyższa twój atak magiczny o 1 a obronę magiczną obniża o 1 | |
zmiana woli ossama | 2 | 12 | W następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie. | |
lekki umysł ossama | 2 | 16 | Umagicznienie. Każdy twój czar kosztuje koncentracji mniej oraz 3 * mniej wytrzymałości. | |
wygaszanie arch_plagia | 4 | 24 | Przeciwnik traci * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości. | |
pole magii arch_plagia | 3 | 16 | Umagicznienie. Zadaje 3 * obrażeń przeciwnikowi w każdej rundzie w której nie rzuci czaru. | |
powtórka arch_plagia | 3 | 18 | Sprzężenie: Używa czaru z poprzedniej rundy. | |
czas arch_plagia | 1 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron. | |
teleport arch_plagia | 1 | 12 | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. | |
sztuczna kończyna oplx | 1 | 8 | Leczy 3 * ran. | |
gwałtowny wstrząs oplx | 2 | 16 | Zadaje przeciwnikowi 150 - jego wytrzymałość obrażeń. | |
prawdziwa wiara oplx | 3 | 12 | Leczy 10 ran przeciwnikowi, obniża jego statystyki o 2 * | |
siła olbrzyma oplx | 6 | 24 | Zwiększa statystyki obrony do statystyk ataku przez ilość rund równą | |
tancerz kości oplx | 4 | 16 | Zadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razy | |
radioaktywne odpadki wir333 | 3 | 32 | Co rundę postać przeciwnika traci 15 * punktów życia, a twoja postać traci 8 * punktów życia. | |
miny wir333 | 3 | 20 | Każdy udany atak powoduje utratę w następnej rundzie 1 punktu koncentracji. | |
trening wir333 | 1 | 12 | Twoja postać dostaje na zmiane +/- * runda do ataku fizycznego. | |
dominacja geniuszu arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
dominacja żywiołów arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
dominacja wojny arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
dominacja śmierci arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
dominacja prawdy arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
dominacja czasu arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
alfa i omega arch_plagia | 6 | 32 | Interwencja. Postać zyskuje 10 * punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 * życia i wytrzymałości. | |
prawda arch_plagia | 4 | 24 | Postać przeciwnika traci 5 * życia i 10 * wytrzymałości. | |
obłęd arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz i | |
terror arch_plagia | 4 | 24 | Statystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2. | |
głupota arch_plagia | 3 | 12 | Każdy udany atak magiczny uniemożliwia przeciwnikowi rzucanie zaklęć przez /2 rund. | |
uderzenie magią arch_plagia | 3 | 12 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzeżenie Udany atak magiczny uniemożliwia rzucenie antyczaru w kolejnej rundzie. | |
teraz albo nigdy arch_plagia | 4 | 1 | Dowolna | Twoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie |
skażenie arch_plagia | 3 | 15 | Umagicznie. Postacie tracą 5* życia co rundę i otrzymują punktów koncentracji. | |
virus arch_plagia | 3 | 1 | Interwencja. Umagicznienie. Obniża statystyki bojowe przeciwnika o . Koszt wzrasta o 8 * wytrzymałości. | |
sniper arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Każdy twój udany atak zadaje dodatkowo 2 * obrażeń. | |
zabójczy wzrok cortez | 4 | 32 | Jeżeli przeciwnik w tej rundzie będzie miał ataki i obrony takie same (wszystkie ataki magiczne wszystkie obrony magiczne lub wszystkie ataki fizyczne i wszystkie obrony fizyczne) jego punkty życia spadają do 0. | |
skóra z żelaza ziela | 5 | 36 | Umagicznienie. Każdy nieudany atak przeciwnika pozbawia go 4 punktów życia, udany 6 a twoj udany atak pozbawia 8. | |
mroczny wojownik ziela | 4 | 30 | Każdy atak którym trafi przeciwnik obniza każda jego statystykę o 1, a twoją podwyższa o 3. Dziala do końca walki. | |
siła byka ziela | 3 | 18 | Twoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie. | |
stan medytacji farna | 5 | 0 | Twoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * punktów wytrzymałości. | |
zderzenie myśli elow | 3 | 24 | Jesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary. | |
bomba antymaterii farna | 5 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia. | |
siła wampiryzmu janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami. | |
nieumarły sługa janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* * podwyzszenie ataku życi. | |
rdza deezmo | 2 | 8 | Umagicznienie. Atak fizyczny przeciwnika maleje o 1 w każdej turze. | |
podkręcony procesor koki | 3 | 16 | Umagicznienie. Statystyki postaci rosną o 2 co rundę przy czym w ostatniej rundzie spadaja do 0. | |
amfetamina gilbercik | 4 | 16 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzężenie: Postać otrzymuje dodatkowe punktów koncentracji. Traci 3 x punktów wytrzymałości. | |
kofeina gilbercik | 3 | 5 | Postać otrzymuje 10 x . Obie obrony zostają obniżone o | |
przywłaszczenie bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył. | |
nauka czaru racoon | 3 | 18 | W następnej rundzie oprócz normalnego czaru rzucasz ten sam co przeciwnik w tej rundzie. | |
ograniczenie umysłu bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji. | |
skupienie mocy bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. Każdy udany atak przeciwnika odbiera ci 2 punkty koncentracji. | |
druga strona lustra cortez | 4 | 8 | Dowolna | Czar przeciwnika działa na odwrót. |
ambicja nieziemski | 4 | 20 | Jeżeli wszystkie statystyki ataków, obron, życia i wytrzymałości przeciwnika są większe od Twoich to spadają one do Twojego poziomu. | |
ograniczone działanie nieziemski | 4 | 24 | Przeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy. | |
niepewność nieziemski | 3 | 12 | Czary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać. | |
system maskujący nieziemski | 3 | 20 | Przeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów. | |
powtórka nieziemski | 3 | 20 | Obaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej. | |
wysokie IQ nieziemski | 4 | 32 | Jeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera. | |
Wyniszczające Lekarstwo nieziemski | 2 | 15 | Wartości życia i wytrzymałości obu graczy zamieniają się miejscami. | |
kontra arch_plagia | 4 | 12 | Dowolna | Każda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku. |
virus arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Obiniża statystyki bojowe przeciwnika o . Obniża twoje statystyki bojowe o /2 | |
mozliwości bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Interwencja. Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron. | |
napromieniowanie nieziemski | 4 | 24 | Statystyki ataków i obron przeciwnika maleją co rundę o 1. Przeciwnik traci 4 * runda działania czaru życia i wytrzymałości. | |
niszcząca obrona nieziemski | 2 | 10 | Przeciwnik otrzymuje suma statystyk obron gracza obrażeń. | |
wspomagający atak nieziemski | 2 | 10 | Gracz otrzymuje suma statystyk ataku przeciwnika życia. | |
błogosławieństwo równości nieziemski | 4 | 20 | Umagicznienie. Wszystkie czary gracza kosztują 2 koncentracji i 12 wytrzymałości. | |
przekleństwo równości nieziemski | 4 | 20 | Umagicznienie. Wszystkie czary przeciwnika kosztują 4 koncentracji i 24 wytrzymałości. | |
Miłosierny samarytanin yoyo-007 | 3 | 16 | Czar dodający punkty życia rzucony przez przeciwnika dodaje punkty życia twojej postaci. | |
odmiana bruno0 | 5 | 15 | Interwencja. Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci. | |
roztropność bruno0 | 1 | 5 | Umagicznienie. Uzyskujesz odporność na zaklęcie Zemsta Technologa. | |
tarcza a miecz cortez | 4 | 18 | Zamienia miejscami Atak i Obronę fizyczną twojej postaci Niedziała w pierwszej rundzie. | |
Wyparowanie skupienia bruno0 | 1 | 12 | Interwencja. Każdy udany atak, twój lub przeciwnika, odbiera obu postaciom 1 punkt koncentracji. | |
potężny cios deezmo | 4 | 24 | Jeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły. | |
Laska technologa ziela | 3 | 16 | Każdy trafiony atak obniża obronę przeciwnika o 1. | |
Manipulacja bruno0 | 3 | 12 | Umagicznienie. Interwencja. Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie. | |
Produkt z odzysku thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Esencja. | |
Wydajnosc pracy thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Koncentracja. | |
komar panbartek | 10 | 0 | Dowolna | Jesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia. |
Wróg na śmierć i życie fenixxxus | 4 | 40 | Tracisz do końca walki 2 poziomy , a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie | |
Wezwanie szkieletu fenixxxus | 4 | 25 | Umagicznienie. Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ | |
Złamanie kończyn fenixxxus | 4 | 40 | Wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają. | |
Szybki Refleks fenixxxus | 3 | 25 | Dowolna | W następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji. |
Pojedynek kronos91 | 3 | 8 | Postacie zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu | |
Ujednolicenie yoyo-007 | 3 | 8 | Wszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej. | |
Śmierć yoyo-007 | 3 | 16 | Każdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości. | |
Wymiana yoyo-007 | 4 | 24 | Gracze zamieniają się kartami z ręki. | |
Labirynt vego91 | 4 | 14 | Umagicznienie. Ataki i obrony przeciwnika są losowe. | |
stałość bruno0 | 2 | 15 | Zaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę. | |
powrót bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę. | |
piekielny urok elow | 4 | 28 | Jeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości. | |
podkładka bruno0 | 1 | 5 | Pierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń. | |
nadzieja ewan99 | 3 | 1 | Twoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości. | |
ofiara fenixxxus | 2 | 16 | Tracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia. | |
plaga vego91 | 2 | 8 | Postać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości. | |
zniewolenie vego91 | 4 | 16 | Postać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki. | |
ranek denaldo1 | 1 | 10 | Przeciwnik traci 1 punkt koncentracji. | |
odrętwienie bruno0 | 1 | 8 | W następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości. | |
imadło wiary bruno0 | 2 | 15 | Za każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci. | |
samuraj panbartek | 3 | 12 | Wszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają. | |
deuterium panbartek | 2 | 5 | Zmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci. | |
spragniony elow | 3 | 24 | Jeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji. | |
małpowanie bruno0 | 0 | 3 | Ustawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |