perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ofiara fenixxxus | 2 | 16 | ![]() ![]() | Tracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia. |
plaga vego91 | 2 | 8 | ![]() ![]() ![]() | Postać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości. |
zniewolenie vego91 | 4 | 16 | ![]() ![]() ![]() | Postać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki. |
ranek denaldo1 | 1 | 10 | ![]() | Przeciwnik traci 1 punkt koncentracji. |
odrętwienie bruno0 | 1 | 8 | ![]() | W następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości. |
imadło wiary bruno0 | 2 | 15 | ![]() ![]() ![]() | Za każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci. |
samuraj panbartek | 3 | 12 | ![]() ![]() | Wszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają. |
deuterium panbartek | 2 | 5 | ![]() | Zmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci. |
spragniony elow | 3 | 24 | ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji. |
małpowanie bruno0 | 0 | 3 | ![]() | Ustawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |