perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ciężka zbroja finwe | 2 | 6 | ![]() | Twoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe. |
mgła zdrady ventr | 2 | 8 | ![]() ![]() | Jeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają. |
walka na ślepo ventr | 3 | 6 | ![]() ![]() ![]() | Podnosi statystyki bojowe gracza o 1. Wszystkie wybory ataków i obron obu graczy są losowe. |
eksplozja esencji ventr | 4 | 16 | Dowolna | Obie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie. |
karciana kara oranz | 3 | 20 | Dowolna | Jezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran. |
oko esencji oranz | 4 | 20 | Dowolna | Kopiuje czar przeciwnika. |
inicjatywa oranz | 3 | 8 | Dowolna | Interwencja. Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie). |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |