perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Pojedynek kronos91 | 3 | 8 | Postacie zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu | |
Ujednolicenie yoyo-007 | 3 | 8 | Wszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej. | |
Śmierć yoyo-007 | 3 | 16 | Każdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości. | |
Wymiana yoyo-007 | 4 | 24 | Gracze zamieniają się kartami z ręki. | |
Labirynt vego91 | 4 | 14 | Umagicznienie. Ataki i obrony przeciwnika są losowe. | |
stałość bruno0 | 2 | 15 | Zaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę. | |
powrót bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę. | |
piekielny urok elow | 4 | 28 | Jeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości. | |
podkładka bruno0 | 1 | 5 | Pierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń. | |
nadzieja ewan99 | 3 | 1 | Twoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |