perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
potężny cios deezmo | 4 | 24 | Jeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły. | |
Laska technologa ziela | 3 | 16 | Każdy trafiony atak obniża obronę przeciwnika o 1. | |
Manipulacja bruno0 | 3 | 12 | Umagicznienie. Interwencja. Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie. | |
Produkt z odzysku thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Esencja. | |
Wydajnosc pracy thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Koncentracja. | |
komar panbartek | 10 | 0 | Dowolna | Jesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia. |
Wróg na śmierć i życie fenixxxus | 4 | 40 | Tracisz do końca walki 2 poziomy , a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie | |
Wezwanie szkieletu fenixxxus | 4 | 25 | Umagicznienie. Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ | |
Złamanie kończyn fenixxxus | 4 | 40 | Wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają. | |
Szybki Refleks fenixxxus | 3 | 25 | Dowolna | W następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |