perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
dopalacz adrenalinowy oranz | 3 | 10 | Umagicznienie. Niewykorzystane punkty koncentracji zostaja dodane do wytrzymalosci gracza. | |
biały eter altarboy | 4 | 20 | Umagicznienie. Gracze tracą życie równe wytrzymałości każdego rzuconego czaru oraz wytrzymałość rowną koncetracji każdego rzuconego czaru. | |
zapłon esencji altarboy | 3 | 10 | Gracze otrzymują obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu. | |
manipulacja kosztami oranz | 2 | 20 | Interwencja. Przeciwnik placi koszt w wytrzymalosci rzuconych czarow w nastepnej rundzie. Wszystkie ataki przeciwnika trafiają w nastepnej rundzie. | |
przeciążenie oranz | 3 | 16 | Czary rzucone w tej rundzie kosztuja 2 razy więcej wytrzymałości i koncentracji. | |
eureka! comodo | 2 | 10 | Dodaje 7 punktów koncentracji. | |
genialny wynalazek comodo | 5 | 30 | Przeciwzaklęcie. Zmniejsza ataki i obrony przeciwnika do połowy. Zadaje mu tyle obrażeń i zabiera tyle wytrzymałości ile wynosi suma straconych statystyk. Następnie obniża obrony przeciwnika do zera w tej i następnej rundzie. Przeciwnik traci 3 czary. | |
pikacz comodo | 1 | 7 | Przeciwnik traci 4 razy poziom technologii wytrzymałości. | |
pani doktór comodo | 1 | 4 | Dodaje 5 razy poziom technologii życia. | |
petarda finwe | 2 | 6 | Zadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |