perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ukąszenie skorpiona finwe | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada ![]() |
wielki ból finwe | 2 | 12 | ![]() ![]() | Każdy udany atak gracza lub przeciwnika zabiera 4 punkty wytrzymałości przeciwnikowi. |
skowyt duszy ventr | 1 | 12 | ![]() | Obie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero. |
eksplozja esencji ventr | 4 | 16 | Dowolna | Obie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie. |
karciana kara oranz | 3 | 20 | Dowolna | Jezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran. |
oko esencji oranz | 4 | 20 | Dowolna | Kopiuje czar przeciwnika. |
inicjatywa oranz | 3 | 8 | Dowolna | Interwencja. Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie). |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |