perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
generał arch_plagia | 6 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Umagicznienie. Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości. |
pole bitwy arch_plagia | 7 | 45 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika). |
lustro wytrzymałości tavit | 3 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Udany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika. |
krucjata arch_plagia | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy udany atak przywraca ![]() ![]() |
wytrącenie czary altarboy | 4 | 16 | ![]() ![]() | Przeciwzaklęcie. Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę. |
pijany marynarz ripsento | 5 | 24 | ![]() ![]() ![]() | W tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości. |
mistrz bólu altarboy | 3 | 12 | ![]() ![]() | Udany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś). |
szermierz natchniony altarboy | 2 | 10 | ![]() | Umagicznnienie. ![]() |
strateg altarboy | 4 | 16 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Twoje czary kosztują o ![]() |
ścięcie głowy wir333 | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik trafi 3 razy atakiem w następnej rundzie to traci wszystkie punkty życia. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |