perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
necracja obrażeń wojjo | 3 | 24 | Przeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci. | |
zmęczenie wir333 | 4 | 24 | Umagicznienie. Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku. | |
szczurzy pomiot wir333 | 2 | 20 | Zadaje 10 * obrażeń przeciwnikowi. | |
narkotyzm wir333 | 3 | 15 | Umagicznienie. Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2. | |
magiczna niemoc wir333 | 2 | 12 | Niszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów. | |
większe wyssanie witalności qrel | 4 | 36 | Umagicznienie. Wysysa 8 wytrzymałości i przekazuje twojej postaci. | |
większe wyssanie życia qrel | 4 | 36 | Umagicznienie. Wysysa 8 życia przeciwnikowi i przekazuje twojej postaci. | |
skarzony miecz oranz | 4 | 16 | Każde udane trafienie atakiem fizycznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi. | |
latarnia ventr | 1 | 10 | Dowolna | Interwencja. Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru. |
wielki szu leo | 3 | 15 | Zamienia wszystkie karty czarów między przeciwnikami. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |