perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
przyjaciel yosi | 0 | 8 | Dowolna | Dostajesz 1 punkt koncentracji. |
wieczne potępienie bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Dodaje do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * życia i wytrzymałości. | |
otrucie * | 4 | 18 | Przeciwik traci co rundę 1 ataku fizycznego i magicznego. | |
elixir śmierci * | 5 | 32 | Umagicznienie. Interwencja. Przeciwnik traci 5 * życia. | |
potęga spokoju thangor | 4 | 24 | Dowolna | Postać przeciwnika ma inicjatywę. |
potęga szybkości thangor | 4 | 24 | Dowolna | Twoja postać ma inicjatywę. |
bułka oplx | 2 | 0 | Dowolna | Interwencja. Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości. |
wyrwanie esencji tavit | 3 | 20 | Jeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie. | |
rezystancja mackgwadky | 2 | 18 | Dowolna | Obrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę. |
wizerunek diabła kimilo | 2 | 12 | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |