Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
unikalność
oranz
38Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od nastepnej rundy wszystkie rzucane czary otrzymują wlasność: Interwencja. (Twoje jak i przeciwnika)
inicjatywa
oranz
38DowolnaInterwencja.
Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie).
wchłonięcie ciosów
oranz
316Wymagana szkołaPowstrzymuje X ran (gdzie X to suma ataku fizycznego i magicznego rzucajacego), ale nie więcej niż 20.
nerwo dopalacze
thangor
1050Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi statystyki ataków o 10 i statystyki obron o 5. W kolejnej rundzie przegrywasz jeśli nie zabiłeś jeszcze przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie.
zbroja elektryczna
thangor
320Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Podnosi statystyki bojowe postaci o 2.
zbroja parowa
thangor
16Wymagana szkołaUmagicznienie.
Podnosi obie obrony postaci o 1.
golem
thangor
434Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Co rundę przeciwnik traci jedną kartę czaru z ręki.
sonda
comodo
430Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obie obrony przeciwnika zmiejszają się o 4.
znajdź słaby punkt
comodo
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli któraś z obron przeciwnika jest niższa niż 1, otrzymuje on 2 * siła odpowiadającego ataku obrażeń. Jeśli obie obrony są niższe niż 1, bierze się pod uwagę mocniejszy atak.
zasłona dymna
comodo
25Wymagana szkołaPrzeciwzaklęcie.
Czar przeciwnika nie działa. Tracisz połowę wytrzymałości i połowę koncentracji potrzebnej do rzucenia czaru przeciwnika zaokrąglając w górę.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024