perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Manipulacja bruno0 | 3 | 12 | Umagicznienie. Interwencja. Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie. | |
Produkt z odzysku thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Esencja. | |
Wydajnosc pracy thangor | 4 | 24 | Umagicznienie. Postać posiada specjalizację Koncentracja. | |
Ujednolicenie yoyo-007 | 3 | 8 | Wszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej. | |
Wymiana yoyo-007 | 4 | 24 | Gracze zamieniają się kartami z ręki. | |
stałość bruno0 | 2 | 15 | Zaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę. | |
powrót bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę. | |
odrętwienie bruno0 | 1 | 8 | W następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości. | |
deuterium panbartek | 2 | 5 | Zmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci. | |
wirus koki | 4 | 24 | Przeciwnik zostaje zainfekowany wirusem. jeśli do 5 rundy przeciwnik zabierze ci 80 lub więcej procent życia to wirus przenosi sie na ciebie i twoje punkty życia spadaja do 0, w przeciwnym wypadku ginie z powodu infekcji. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |