perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
szczyt techniki comodo | 4 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Zamiast jednego z ataków magicnzego lub fizycznego postać atakuje atakiem technologicznym. Atak i obrona technologiczna obu postaci są równe poziomowi ich szkoł technoligii. |
mgła zdrady ventr | 2 | 8 | ![]() ![]() | Jeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają. |
skowyt duszy ventr | 1 | 12 | ![]() | Obie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero. |
piekące słońce ventr | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Nie zadajesz obrażeń w tej rundzie. Jeśli przeciwnik nie trafi wszystkimi atakami jego punkty życia spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie. |
walka na ślepo ventr | 3 | 6 | ![]() ![]() ![]() | Podnosi statystyki bojowe gracza o 1. Wszystkie wybory ataków i obron obu graczy są losowe. |
przyprawa ventr | 2 | 8 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy udany atak (twój lub przeciwnika) dodaje ci 1 punkt wytrzymałości. |
equilibrium ventr | 2 | 10 | x | Statystyki ataku obu gracze są zmniejszone o 3. Postać która nie zada obrażeń atakami w tej rundzie przegrywa. Jeśli obaj gracze nie zadadzą obrażeń walka trwa nadal. |
materia w proch ventr | 1 | 6 | ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik nie trafi jednym atakiem otrzymuje 8 ran. |
subatomowy rozłam ventr | 3 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik nie trafi dwoma atakami dostaje 15 ran. |
eksplozja esencji ventr | 4 | 16 | Dowolna | Obie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |