perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
spotkanie mistrza __white__ | 3 | 10 | Odejmuje połowe punktow zycia i dodaje je do wytrzymałości. | |
celne oko __white__ | 4 | 18 | Umagicznienie. Postacie zadają sobie nawzajem obrazenia w wysokosci ataku fizycznego. Postacie tracą wytrzymałosc równą zadanym obrażeniom. | |
ukąszenie skorpiona finwe | 3 | 24 | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada otrzymuje 3 obrażenia więcej. | |
wielki ból finwe | 2 | 12 | Każdy udany atak gracza lub przeciwnika zabiera 4 punkty wytrzymałości przeciwnikowi. | |
łaska finwe | 2 | 6 | Jeżeli przeciwnik użyje tego samego ataku 3 razy odzyskujesz 20 życia. | |
ciężka zbroja finwe | 2 | 6 | Twoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe. | |
materializacja mocy finwe | 3 | w opisie | Koszt w wytrzymałości czaru wynosi 8 * Zadaje atak magiczny + obrona magiczna ran przeciwnikowi. | |
petarda finwe | 2 | 6 | Zadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany. | |
kleszcze comodo | 2 | 8 | W następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły. | |
geniusz comodo | 3 | 15 | Umagicznienie. Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |