perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
kavaii wir333 | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2. |
narkotyzm wir333 | 3 | 15 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2. |
magiczna niemoc wir333 | 2 | 12 | ![]() ![]() | Niszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów. |
dopalacz adrenalinowy oranz | 3 | 10 | ![]() | Umagicznienie. Niewykorzystane punkty koncentracji zostaja dodane do wytrzymalosci gracza. |
adrenalina oranz | 0 | 8 | ![]() | Punkty koncentracji niewykorzystane w tej rundzie zostają dodane do wytrzymalości. |
ogłupienie angel | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Postacie zadaja sobie samym obrazenia rowne 3 * wartość ataku magicznego. |
rozbłysk energii altarboy | 3 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Wszystkie czary rzucone w następnej rundzie kosztują 0 wytrzymałości. |
biały eter altarboy | 4 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Gracze tracą życie równe wytrzymałości każdego rzuconego czaru oraz wytrzymałość rowną koncetracji każdego rzuconego czaru. |
zapłon esencji altarboy | 3 | 10 | ![]() | Gracze otrzymują obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu. |
szkoła przetrwania altarboy | 3 | 16 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Gracze otrzymują co rundę 20 ran. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |