perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
kavaii wir333 | 4 | 24 | Umagicznienie. Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2. | |
narkotyzm wir333 | 3 | 15 | Umagicznienie. Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2. | |
magiczna niemoc wir333 | 2 | 12 | Niszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów. | |
dopalacz adrenalinowy oranz | 3 | 10 | Umagicznienie. Niewykorzystane punkty koncentracji zostaja dodane do wytrzymalosci gracza. | |
adrenalina oranz | 0 | 8 | Punkty koncentracji niewykorzystane w tej rundzie zostają dodane do wytrzymalości. | |
ogłupienie angel | 3 | 24 | Postacie zadaja sobie samym obrazenia rowne 3 * wartość ataku magicznego. | |
rozbłysk energii altarboy | 3 | 20 | Wszystkie czary rzucone w następnej rundzie kosztują 0 wytrzymałości. | |
biały eter altarboy | 4 | 20 | Umagicznienie. Gracze tracą życie równe wytrzymałości każdego rzuconego czaru oraz wytrzymałość rowną koncetracji każdego rzuconego czaru. | |
zapłon esencji altarboy | 3 | 10 | Gracze otrzymują obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu. | |
szkoła przetrwania altarboy | 3 | 16 | Umagicznienie. Gracze otrzymują co rundę 20 ran. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |