perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
necracja obrażeń wojjo | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Przeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci. |
przespana lekcja oranz | 4 | 32 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W przypadku przegranej walki przeciwnik nie dostaje punktów doświadczenia. Zużywa wszystkie punkty wytrzymałości. |
długotrwała amnezja oranz | 2 | 50 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Przeciwnik traci wszystkie karty z talii oprucz tych które ma na ręku. |
krótkotrwała amnezja oranz | 4 | 20 | ![]() | Interwencja. W następnej rundzie przeciwnik traci wszystkie karty z reki. W kolejnej rundzie otrzymuje 5 nowych kart z talii. |
zniszczenie czarów oranz | 3 | 16 | ![]() ![]() | Interwencja. Za każde 10 ran które zadasz przeciwnikowi traci on 1 kartę czaru z reki (punkty nie zaokrąglaja się). |
opóźnienie oranz | 4 | 10 | ![]() | W nastepnej rundzie wszystkie czary dzialaja pod koniec rundy (nie dotyczy umagicznien rzuconych wczesniej). |
gniew magii wir333 | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ilosć obrażeń jakie zadał ci przeciwnik zostaje pomnożona przez 2 i odjęta od życia przeciwnika. |
zmęczenie wir333 | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku. |
stalowy mur wir333 | 2 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Każdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ). |
szczurzy pomiot wir333 | 2 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Zadaje 10 * ![]() |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |