Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
pokojowy gest
tomek1919
210Wymagana szkołaWymagana szkołaUstawia wybory obron przeciwnika na równe twoim atakom.
nadmiar esencji
tomek1919
315Wymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Postać przeciwnika traci Szkoła koncentracji i 5 *Szkoła wytrzymałości za każdy czar użyty więcej niż jeden raz.
pijany marynarz
ripsento
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości.
mistrz bólu
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaUdany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś).
szermierz natchniony
altarboy
210Wymagana szkołaUmagicznnienie. Szkoła pierwszych udanych ataków kosztuje 0 wytrzymałości.
strateg
altarboy
416Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoje czary kosztują o Szkoła mniej koncentracji.
uzdrowisko
student
321Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Otrzymujesz 10 punktów zycia.
ścięcie głowy
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi 3 razy atakiem w następnej rundzie to traci wszystkie punkty życia.
ciągła walka
wir333
224Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGdy stracisz wszystkie punkty życia, a suma punktów życia i wytrzymałości przeciwnika jeset większa niż sto to życie przeciwnika spada do 0.
przebicie
wir333
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW pierwszej rundzie 1 losowy atak trafia, w 2 rundzie 2 losowe ataki, a w 3 rundzie wszystkie ataki trafiają.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024