perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
pokojowy gest tomek1919 | 2 | 10 | ![]() ![]() | Ustawia wybory obron przeciwnika na równe twoim atakom. |
nadmiar esencji tomek1919 | 3 | 15 | ![]() | Interwencja. Umagicznienie. Postać przeciwnika traci ![]() ![]() |
pijany marynarz ripsento | 5 | 24 | ![]() ![]() ![]() | W tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości. |
mistrz bólu altarboy | 3 | 12 | ![]() ![]() | Udany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś). |
szermierz natchniony altarboy | 2 | 10 | ![]() | Umagicznnienie. ![]() |
strateg altarboy | 4 | 16 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Twoje czary kosztują o ![]() |
uzdrowisko student | 3 | 21 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Otrzymujesz 10 punktów zycia. |
ścięcie głowy wir333 | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik trafi 3 razy atakiem w następnej rundzie to traci wszystkie punkty życia. |
ciągła walka wir333 | 2 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Gdy stracisz wszystkie punkty życia, a suma punktów życia i wytrzymałości przeciwnika jeset większa niż sto to życie przeciwnika spada do 0. |
przebicie wir333 | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | W pierwszej rundzie 1 losowy atak trafia, w 2 rundzie 2 losowe ataki, a w 3 rundzie wszystkie ataki trafiają. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |