perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
pokojowy gest tomek1919 | 2 | 10 | Ustawia wybory obron przeciwnika na równe twoim atakom. | |
nadmiar esencji tomek1919 | 3 | 15 | Interwencja. Umagicznienie. Postać przeciwnika traci koncentracji i 5 * wytrzymałości za każdy czar użyty więcej niż jeden raz. | |
pijany marynarz ripsento | 5 | 24 | W tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości. | |
mistrz bólu altarboy | 3 | 12 | Udany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś). | |
szermierz natchniony altarboy | 2 | 10 | Umagicznnienie. pierwszych udanych ataków kosztuje 0 wytrzymałości. | |
strateg altarboy | 4 | 16 | Umagicznienie. Twoje czary kosztują o mniej koncentracji. | |
uzdrowisko student | 3 | 21 | Umagicznienie. Otrzymujesz 10 punktów zycia. | |
ścięcie głowy wir333 | 4 | 24 | Jeśli przeciwnik trafi 3 razy atakiem w następnej rundzie to traci wszystkie punkty życia. | |
ciągła walka wir333 | 2 | 24 | Gdy stracisz wszystkie punkty życia, a suma punktów życia i wytrzymałości przeciwnika jeset większa niż sto to życie przeciwnika spada do 0. | |
przebicie wir333 | 3 | 24 | W pierwszej rundzie 1 losowy atak trafia, w 2 rundzie 2 losowe ataki, a w 3 rundzie wszystkie ataki trafiają. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |