perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
duch ognia bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Zadaje przeciwnikowi obrażenia równe połowie ataku fizycznego twojej postaci. | |
duch wody bruno0 | 2 | 12 | Umagicznienie. Dodaje punkty życia równe obronie magicznej twojej postaci, ale nie więcej niż 6. | |
duch ziemi bruno0 | 3 | 10 | Umagicznienie. Dodaje punkty wytrzymałości równe obronie fizycznej Twojej postaci. | |
uderzenie gromu * | 4 | 24 | Zabiera 5 * suma wszystkich szkół przeciwnika wytrzymałości. W następnej rundzie otrzymujesz 2 koncentracji mniej. | |
ukojenie bólu * | 2 | 6 | Leczy 5 ran. | |
ognisty miecz arch_plagia | 6 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Każdy twój udany atak zadaje dodtkowe 2 * obrażeń. | |
uderzenie pioruna kulistego wir333 | 3 | 28 | Obydwie postacie tracą 50 życia. | |
długotrwała amnezja oranz | 2 | 50 | Interwencja. Przeciwnik traci wszystkie karty z talii oprucz tych które ma na ręku. | |
opóźnienie oranz | 4 | 10 | W nastepnej rundzie wszystkie czary dzialaja pod koniec rundy (nie dotyczy umagicznien rzuconych wczesniej). | |
gniew magii wir333 | 4 | 24 | Ilosć obrażeń jakie zadał ci przeciwnik zostaje pomnożona przez 2 i odjęta od życia przeciwnika. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |