perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ognisty miecz arch_plagia | 6 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Każdy twój udany atak zadaje dodtkowe 2 * ![]() |
laser xzar | 3 | 18 | ![]() ![]() | Zadaje przeciwnikowi 15 obrażeń. |
bułka oplx | 2 | 0 | Dowolna | Interwencja. Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości. |
silnik rkietowy tom_ash | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Do końca pojedynku masz incjatywę, przeciwnik do końca pojedynku ma 15 sekund na wykonanie ruchu. |
lustro siły oranz | 2 | 12 | ![]() | Za każdy udany atak przeciwnika gracz dostaje +1 do ataku fizycznego w następnej rundzie. |
lustro wytrzymałości oranz | 3 | 24 | ![]() ![]() | Interwencja. Za każdy udany atak przeciwnika gracz otrzymuje wytrzymałość równą punktom wytrzymałości jaką stracił przeciwnik za atak. |
lustro koncentracji oranz | 4 | 12 | ![]() | W następnej rundzie punkty koncentracji są zwiększane o ilość niewykorzystanych punktów koncentracji przez przeciwnika. |
wzmocnienie zaklęć oranz | 5 | 24 | ![]() ![]() | Interwencja. Czary rzucone w następnej rundzie (Twoje jak i przeciwnika) staja sie umagicznieniami. Nie dotyczy interwencji. Koszt rzuconego czaru ponoszony jest co rundę. |
niewiara w magię keroth | 1 | 8 | ![]() ![]() | Jeżeli przeciwnik wykona 3 udane ataki magiczne w tej rundzie i ataki te nie zmniejszą twojego życia poniżej zera, stracone punkty zycia pod koniec rundy są zwrócone. |
ciągła obrona keroth | 2 | 8 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Działa od kolejnej rundy. Dodaje 1 do obrony fizycznej za każdy wybrany atak fizyczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie i 1 do obrony magicznej za każdy wybrany atak magiczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie. Punkty te naliczane sa od nowa co rundę. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |