Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ognisty miecz
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Każdy twój udany atak zadaje dodtkowe 2 * Szkoła obrażeń.
laser
xzar
318Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi 15 obrażeń.
bułka
oplx
20DowolnaInterwencja.
Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości.
silnik rkietowy
tom_ash
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Do końca pojedynku masz incjatywę, przeciwnik do końca pojedynku ma 15 sekund na wykonanie ruchu.
lustro siły
oranz
212Wymagana szkołaZa każdy udany atak przeciwnika gracz dostaje +1 do ataku fizycznego w następnej rundzie.
lustro wytrzymałości
oranz
324Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Za każdy udany atak przeciwnika gracz otrzymuje wytrzymałość równą punktom wytrzymałości jaką stracił przeciwnik za atak.
lustro koncentracji
oranz
412Wymagana szkołaW następnej rundzie punkty koncentracji są zwiększane o ilość niewykorzystanych punktów koncentracji przez przeciwnika.
wzmocnienie zaklęć
oranz
524Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Czary rzucone w następnej rundzie (Twoje jak i przeciwnika) staja sie umagicznieniami. Nie dotyczy interwencji. Koszt rzuconego czaru ponoszony jest co rundę.
niewiara w magię
keroth
18Wymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik wykona 3 udane ataki magiczne w tej rundzie i ataki te nie zmniejszą twojego życia poniżej zera, stracone punkty zycia pod koniec rundy są zwrócone.
ciągła obrona
keroth
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Działa od kolejnej rundy. Dodaje 1 do obrony fizycznej za każdy wybrany atak fizyczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie i 1 do obrony magicznej za każdy wybrany atak magiczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie. Punkty te naliczane sa od nowa co rundę.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024