perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ukojenie bólu * | 2 | 6 | Leczy 5 ran. | |
elixir śmierci * | 5 | 32 | Umagicznienie. Interwencja. Przeciwnik traci 5 * życia. | |
prosta obrona * | 3 | 14 | Ataki przeciwnika obniżają się o 3. W następnej rundzie dostajesz 2 puntky koncerki mniej. Nie działa w piątej rundzie. | |
turbulencje * | 4 | 0 | Przeciwnik otrzymuje obrażenia równe wartościom ataków które ustawił. Tracisz wytrzymałośc równa sumie wartości tych atakow. | |
potęga spokoju thangor | 4 | 24 | Dowolna | Postać przeciwnika ma inicjatywę. |
potęga szybkości thangor | 4 | 24 | Dowolna | Twoja postać ma inicjatywę. |
przebicie magii arch_plagia | 6 | 24 | Interwencja. Obniża obronę magiczną przeciwnika o , ilość Twoich udanych ataków magicznych w tej turze jest równa ilości tur przez które przeciwnik nie może rzucać antyczarów. | |
intuicja arch_plagia | 3 | 12 | Interwencja. Każdy Twój udany atak lub obrona dodaje twojej postaci - 1 koncentracji. | |
skażenie arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Przeciwnik traci 3 * wytrzymałości i życia, Ty tracisz 2 * wytrzymałości i życia. | |
teleport arch_plagia | 3 | 12 | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |