perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
odwrócenie uwagi bruno0 | 3 | 10 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W następnej rundzie trafia ilość ataków (max.3) równa pozostawionym przez przeciwnika w tej rundze punktom koncentracji. W piątej rundzie otrzymujesz inicjatywe. |
kondycja herkulesa farseer | 4 | 16 | ![]() ![]() ![]() | Udane ataki kosztują Cię 0 wytrzymałości. |
odcięcie posiłków farseer | 3 | 32 | ![]() ![]() ![]() | Jeżeli przeciwnik użyje czaru to czar ten nie jest zastępowany nowym czarem z talii przeciwnika. |
walka treningowa farseer | 3 | 16 | ![]() ![]() | Postacie zamiast życia tracą w tej rundzie wytrzymałość. |
otrucie * | 4 | 18 | ![]() ![]() ![]() | Przeciwik traci co rundę 1 ataku fizycznego i magicznego. |
ochłonięcie * | 3 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Dodaje 40 wytrzymałości, obrony zwiększają się o 3, a przeciwnikowi leczy 10 ran. |
uderzenie gromu * | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Zabiera 5 * suma wszystkich szkół przeciwnika wytrzymałości. W następnej rundzie otrzymujesz 2 koncentracji mniej. |
strata przewagi * | 6 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Przeciwnik traci dar do końca pojedynku. W następnej rundzie otrzymujesz 3 koncentracji mniej |
moc zeusa * | 5 | 15 | ![]() ![]() ![]() | Twoje punkty życią są równe ilości punktów wytrzymałości przeciwnika, punkty życia przeciwnika są równe ilości twoich punktów wytrzymałości (podczas rzucenia czaru). |
bożek * | 3 | 12 | ![]() ![]() | Podnosi wartości ataków i obron postaci o 2. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |