perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
atleta altarboy | 3 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. W każdej rundzie działania czaru możesz zmienić jedną obrone lub atak, nie tracąc punktu koncetracji. |
wieczne potępienie bruno0 | 2 | 10 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Dodaje ![]() ![]() |
laska technologa altarboy | 1 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Poziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej. |
ostatnia deska altarboy | 2 | 0 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli masz 0 punktów wytrzymałości, ataki obu postacie rosną o 2 * ![]() |
wykorzystanie sytuacji bruno0 | 1 | 20 | ![]() ![]() | Za każdy punkt koncentracji, jaki przeciwnik zużył do rzucenia czaru otrzymuje 5 punktów obrażeń. |
krwawa bestia pooead | 2 | 25 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeśli postać przeciwnika ma pod koniec rundy wiecej niż 80 punktów wytrzymałości, to w następnej rundzie jej statystyki bojowe obnizają sie o 6. |
duch wiatru bruno0 | 3 | 12 | ![]() | Umagicznienie. Odbiera przeciwnikowi wytrzymałość równą połowie ataku magicznego twojej postaci. |
duch ognia bruno0 | 2 | 10 | ![]() | Umagicznienie. Zadaje przeciwnikowi obrażenia równe połowie ataku fizycznego twojej postaci. |
duch wody bruno0 | 2 | 12 | ![]() | Umagicznienie. Dodaje punkty życia równe obronie magicznej twojej postaci, ale nie więcej niż 6. |
duch ziemi bruno0 | 3 | 10 | ![]() | Umagicznienie. Dodaje punkty wytrzymałości równe obronie fizycznej Twojej postaci. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |