perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
inkwizytor bruno0 | 2 | 20 | Umagicznienie. Twoja postać otrzymuje odporność na wszystkie czary odbierające koncentracje. | |
przeczucie altarboy | 2 | 12 | Gracz zostaje powiadomiony o każdej złotej karcie znajdującej sie na ręku przeciwnika. Czar działa przez rund. | |
rentgen altarboy | 3 | 12 | Pokazuje całą talię przeciwnika. | |
szperacz altarboy | 2 | 16 | Umagicznienie. Co rundę pokazuje karty znajdujące sie aktualnia na rece przeciwnika. | |
wizjer altarboy | 0 | 12 | Pokazuje czary aktualnie znajdujące sie na ręce przeciwnika. | |
nieczystość bruno0 | 3 | 15 | Przeciwnik otrzymuje obrażenia równe X * 2 * poziom podstawowej szkoły postaci przeciwnika. X - suma poziomów szkół które nie są szkołą podstawową postaci przeciwnika. Nie działa na postacie z Kamieniem Filozoficznym. | |
magicpower bruno0 | 2 | 12 | Atak fizyczny i obie obrony są dodane do ataku magicznego. Atak fizyczny i obie obrony spadają do 0. | |
piwko bruno0 | 2 | 4 | Dowolna | Twoja postać odzyskuje 15 punktów życia i wytrzymałości. Do końca pojedynku otrzymujesz 1 punkt koncentracji mniej. |
krwiożercza obsesja evraght | 3 | 24 | W każdej rundzie tracisz 3 * życia, a twój atak fizyczny wzrasta o 2 * | |
tępy wojownik bruno0 | 4 | 12 | Umagicznienie. Każdy udany atak fizyczny przeciwnika odbiera mu 1 punkt koncentracji. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |