perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
zmiana woli ossama | 2 | 12 | ![]() ![]() | W następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie. |
pole magii arch_plagia | 3 | 16 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Zadaje 3 * ![]() |
powtórka arch_plagia | 3 | 18 | ![]() ![]() | Sprzężenie: ![]() Używa czaru z poprzedniej rundy. |
czas arch_plagia | 1 | 18 | ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron. |
teleport arch_plagia | 1 | 12 | ![]() | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. |
dominacja czasu arch_plagia | 3 | 18 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom ![]() |
głupota arch_plagia | 3 | 12 | ![]() ![]() | Każdy udany atak magiczny uniemożliwia przeciwnikowi rzucanie zaklęć przez ![]() |
uderzenie magią arch_plagia | 3 | 12 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Sprzeżenie ![]() Udany atak magiczny uniemożliwia rzucenie antyczaru w kolejnej rundzie. |
zderzenie myśli elow | 3 | 24 | ![]() ![]() | Jesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary. |
nauka czaru racoon | 3 | 18 | ![]() ![]() ![]() | W następnej rundzie oprócz normalnego czaru rzucasz ten sam co przeciwnik w tej rundzie. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |