szpieg - rozwój
asz przed sobą prastary zwój, w którym mędrcy spisali jak to Szpieg zdobywa swoją moc.
iekawa postać wywodząca się ze słynnej szkoły szpiegów w mieście Mos Sad. Lata treningu u boku znanego agenta wywiadu Klo Ssa sprawiły, że Szpieg jest niebezpiecznym przeciwnikiem. Silna przewaga współczynników ataku nad obroną może stać się niebezpiecznym narzędziem w rękach wprawionego gracza, zwłaszcza, że nawet niedoświadczony Szpieg jest całkiem sprawny fizycznie.
Poziom | Atak Fizyczny | Obrona Fizyczna | Atak Magiczny | Obrona Magiczna | Punkty Wytrzymałości | Punkty Życia | Punkty Rozwoju | Dostępne Szkoły |
1 | 6 | 0 | 3 | 0 | 30 | 30 | 0 | |
2 | 0 | +1 | 0 | 0 | +3 | +3 | 0 | |
3 | +1 | 0 | 0 | 0 | +3 | +3 | 0 | |
4 | 0 | 0 | +1 | 0 | +3 | +3 | 0 | |
5 | 0 | 0 | 0 | +1 | +3 | +3 | +1 | |
6 | 0 | 0 | +1 | 0 | +3 | +3 | 0 | |
7 | +1 | 0 | 0 | 0 | +3 | +3 | 0 | |
8 | 0 | 0 | 0 | +1 | +4 | +4 | 0 | |
9 | 0 | +1 | +1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
10 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | +2 | |
11 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
12 | +1 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
13 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
14 | 0 | 0 | 0 | +1 | +4 | +4 | 0 | |
15 | 0 | +1 | 0 | 0 | +4 | +4 | +1 | |
16 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
17 | 0 | +1 | 0 | 0 | +5 | +5 | 0 | |
18 | +1 | 0 | 0 | 0 | +5 | +5 | 0 | |
19 | 0 | 0 | +1 | 0 | +5 | +5 | 0 | |
20 | +1 | 0 | 0 | 0 | +5 | +5 | +2 | |
Suma: | 11 | 4 | 10 | 3 | 100 | 100 | 6 |