ripper - rozwój
asz przed sobą prastary zwój, w którym mędrcy spisali jak to Ripper zdobywa swoją moc.
ochodzi od jednej z najkrwawszych ras jakie kiedykolwiek istniały w świecie Etherii. Setki lat przed Wiekiem Konfliktu, kiedy to toczono walki jeszcze w tradycyjnym stylu bez użycia magii, równie piękna co bezlitosna The Viance i nie znający łąski, morderczy Raz Or - oboje z klanu rzeźników skazani zostali na banicje za swe nie mające precedensu czyny. Osiedlając się w niedostepnych górach dali początek nowej rasie. Ripper to 100% ataku i 0% obrony. Bardzo silny, bardzo wytrzymały doskonale opanował sztukę Walki, łatwo też przyswaja czary Szkoły Nekromancji (tę smykałkę ma po mamie).
Poziom | Atak Fizyczny | Obrona Fizyczna | Atak Magiczny | Obrona Magiczna | Punkty Wytrzymałości | Punkty Życia | Punkty Rozwoju | Dostępne Szkoły |
1 | 5 | 0 | 4 | 0 | 30 | 40 | 0 | |
2 | 1 | 0 | 0 | 0 | +2 | +4 | 0 | |
3 | 0 | 0 | +1 | 0 | +3 | +4 | 0 | |
4 | 0 | 0 | +1 | 0 | +3 | +4 | 0 | |
5 | +1 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | +1 | |
6 | 0 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | 0 | |
7 | +1 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | 0 | |
8 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
9 | +1 | 0 | 0 | 0 | +2 | +4 | 0 | |
10 | 0 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | +2 | |
11 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +6 | 0 | |
12 | +1 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
13 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
14 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
15 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +4 | +1 | |
16 | +1 | 0 | 0 | 0 | +6 | +4 | 0 | |
17 | +1 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
18 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
19 | +1 | 0 | 0 | 0 | +5 | +5 | 0 | |
20 | 0 | 0 | +1 | 0 | +5 | +5 | +2 | |
Suma: | 13 | 0 | 10 | 0 | 100 | 120 | 6 |